Erityisesti PixelJunk-PSN-peleistään tuttu Q-Games ulottaa tarjontaansa myös DSiWareen. Pääpaino on edelleen yhden yksinkertaisen idean mahdollisimman pitkälle viemisestä, ja tämä sopiikin mainiosti ladattaviin pikkupeleihin. Reflect Missile jatkaa tätä samaa linjaa, ja kaikkien hyvien pulmapelien tapaan peli on suorastaan petollisen yksinkertainen. Eikä pelkästään minimalistisella tavalla toimivan ulkoasunsa puolesta.

DSi:n ylemmällä ruudulla on eri muodostelmissa olevia palikoita, joista ruudun selvittääkseen pelaajan pitää tuhota muutama tietty kohde. Kosketusruudulta lähetetään matkaan ominaisuuksistaan riippuen joko kimpoilevia, läpäiseviä tai räjähtäviä ohjuksia, ja jokaisessa kentässä laukaisuja on tarjolla vain tietty rajallinen määrä.

Ohjuksia ei voi siirtää lähtöpisteistään, vaan koko pelattavuus muodostuu niiden lähtökulman säätämisestä, ja sitten on vain toivottava parasta, että ohjukset löytävät kohteensa. Pelin yli 200 kenttää vaativat tarkan tähtäyssilmän lisäksi alati enemmän taktisuutta siinä, minkä tyyppisiä ohjuksia käyttää mihinkin kohteisiin. Toisaalta on poistettava esteitä, toisaalta taas jätettävä jäljelle pintoja, joista ohjukset voivat kimmota halutulla tavalla.

On virkistävää kohdata puzzle-peli, jossa ei ole aikarajaa tai kiirettä, vaan pelaaja saa miettiä rauhassa. Useamman ohjuksen yhteislaukaisussa tuurikin tuottaa joskus tuloksia, mutta vaikeimmissa kentissä ei hakuammunnalla pärjää. Se on koukuttavan pulmapelin merkki, vaikka peli yksinkertainen onkin.

6/10
Lisää luettavaa