Joulukuun kisa: Voita uuden sukupolven Devil May Cry 5 ja Turtle Beach -pelikuulokkeet! / Kilpailut / pelaaja.fi

Joulukuun kisa: Voita uuden sukupolven Devil May Cry 5 ja Turtle Beach -pelikuulokkeet!

2.12.2020 // Kirjoittanut: Ville Arvekari
0
Joulukuun kisa: Voita uuden sukupolven Devil May Cry 5 ja Turtle Beach -pelikuulokkeet!

Joulukuun Devil May Cry 5 / Turtle Beach -kilpailu

Yksi uuden sukupolven konsoleiden näppärimmistä ominaisuuksista on se, että myös monet vanhat tutut pelit pyörivät niillä aiempaa näyttävämmin. Yksi näistä on viime vuonna ilmestynyt Devil May Cry 5, joka julkaistiin uusille koneille marraskuussa Special Edition -lisänimellä.

Uuden sukupolven versio hyödyntää muun muassa säteenseurantaa ja kohennettua 3D-ääniteknologiaa, eli Danten seikkailut sekä näyttävät että kuulostavat nyt entistä ehommilta. Fanisuosikki Vergil liittyy erikoisversiossa pelattavien hahmojen riveihin, ja mukana ovat myös odotetut Turbo- ja Legendary Dark Knight -pelitilat sekä Deluxe Edition- ja EX Color Pack -lisäsisällöt. Uutta ihmeteltävää riittää siis myös niille, joille peli on tuttu jo entuudestaan!

Joulukuun kilpailumme palkintona on yksi kappale Devil May Cry 5: Special Edition -peliä ja monikäyttöiset Turtle Beach Recon 200 -pelikuulokkeet, jotka auttavat uppoutumaan mätön pyörteisiin alustalla kuin alustalla. Peli itsessään on saatavilla PlayStation 5:lle ja Xbox Series X:lle, ja kisan voittajan valittavaksi jää, kummalle konsolille palkintopeli laitetaan tulemaan. Vastaamalla oikein oheiseen kysymykseen pääset mukaan arvontaan, jossa yksi onnekas nappaa toiminnantäyteisen palkintopaketin itselleen.

Kilpailuun osallistuminen on päättynyt.

PALKINTO

1 × Devil May Cry 5: Special Edition -peli (PS5 tai XSX) ja Turtle Beach Recon 200 Black Multiformat -pelikuulokkeet.

Kilpailun vastausaika päättyy 1.1.2021. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

H-Town Oy:n ja Pelaajan työntekijät tai heidän perheenjäsenensä eivät saa osallistua kilpailuun. Kilpailuun osallistuneiden tietoja voidaan käyttää suoramarkkinointiin.