Battlefield 4:n seuraava laajennus saa järvetkin tyhjenemään / Uutiset / pelaaja.fi

Battlefield 4:n seuraava laajennus saa järvetkin tyhjenemään

21.06.2014 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja
12

Battlefield 4:n seuraavan karttapaketin julkaisu alkaa olla käsillä. Vaikka virallista julkaisupäivää Dragon's Teethiksi kutsutulle laajennukselle vielä odotellaankin, on DICE paljastanut nyt varovaisesti, mitä uutta Battlefield-kamppailuihin saadaankaan vielä kesän aikana.

Viimeisimmän Battlefield 4 -karttapaketin keskityttyä enemmän merellä käytäviin yhteenottoihin vie Dragon's Teeth sodan nyt aasialaisiin kaupunkeihin. Silkkoja harmaita betoniviidakkoja ei ole myöskään ilmeisesti vain luvassa, sillä räiskimään päästään muun muassa kelluvassa ravintolassa ja onpa eräässä kartassa myös kokonainen järvi, jonka pääsee tyhjentämään.

Kaikkiaan uusia karttoja paketti lisää peliin neljä kappaletta.

Tuoreiden lokaatioiden ohella Dragon's Teeth tuo mukanaan myös niin viisi uutta asetta, uuden luodinkestävän kilpivarusteen, R.A.W.R.-nimellä kulkevan panssaroidun ajoneuvon sekä tuoreen Chain Link -pelitilan. Jälkimmäiseksi mainitussa pelitilassa pelaajat valtaavat haltuunsa erinäisiä kartoilta löytyviä strategisia pisteitä, joita on tarkoitus linkittää yhteen, mikäli voittaminen kiinnostaa.

Dragon's Teeth on järjestyksessään neljäs viidestä Battlefield 4:ään suunnitteilla olevista karttapaketeista. Viimeinen paketti, Final Stand, on myös tarkoitus julkaista peliin vielä kesän tienoilla.

Kaikki karttapaketit kuuluvat osaksi noin 50 euron Battlefield Premium -jäsenyyttä. Halutessaan ne voi kuitenkin ostaa myös erikseenkin noin 15 eurolla per kipale.

Lähde: Battlefield (kotisivu)

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän FatTepi kuva
FatTepi

Odotan innolla. Alkanu jo maistuun puulta aikaisemmat mapit.

Käyttäjän Mavors kuva
Mavors

Toivottavasti tulee Guilin Peaksin ja Dragon Passin tasoisia kenttiä, eikä mitään Silk Road-tyyppistä ajoneuvopaskaa.

Käyttäjän SnuubZ kuva
SnuubZ

Kaikki tulleet lisurit omaavana voin sanoa että ainoo mikä innosti pelaamaan on second assault :)

Käyttäjän Gta IV kuva
Gta IV

China Rising on paras lisäri. Mutta liian vähän ajoneuvoja :p

Käyttäjän kaheli98 kuva
kaheli98

Mavors: 90% Battlefieldistä on ''ajoneuvopaskaa'' joten sitä voit vältellä vain lockerissa ja metrossa.

Käyttäjän gurgi kuva
gurgi
Lainaus käyttäjältä kaheli98

Mavors: 90% Battlefieldistä on ''ajoneuvopaskaa'' joten sitä voit vältellä vain lockerissa ja metrossa.

Kyllä itse pelaan mielummin ajoneuvopaskaa, kuin hevonpaskaa jota edustaa Lockeri ja Metro surkeaa kenttä suunnittelua parhaimmillaan.

Käyttäjän MastaKillah kuva
MastaKillah
Lainaus käyttäjältä kaheli98

Mavors: 90% Battlefieldistä on ''ajoneuvopaskaa'' joten sitä voit vältellä vain lockerissa ja metrossa.

Ajoneuvopaskallahan tarkoitetaan kenttiä, missä ei yksinkertaisesti pärjää jalkamiehenä ollenkaan vaan tarvitset (varsinkin 64 pelaajan conquestissa) jonkun ajoneuvon allesi, tai kuolo korjaa hetkessä. Silk Road on juuri tästä mainio esimerkki, koska mitään suojaa ei jalkaväelle ole. Muissa kentissä on sentään reiluja korkeuseroja, ajoneuvoesteitä sekä rakennuksia ja tunneleitä joista voi tarvittaessa hakea suojaa.

Käyttäjän FatTepi kuva
FatTepi

Ajoneuvopaska on juuri se syy miks rakastan bäfää. Cod ja muut perus fps pelit on niin nähty ja paskaa että ei jaksa kiinnostaa

Käyttäjän Mavors kuva
Mavors
Lainaus käyttäjältä MastaKillah

Ajoneuvopaskallahan tarkoitetaan kenttiä, missä ei yksinkertaisesti pärjää jalkamiehenä ollenkaan vaan tarvitset jonkun ajoneuvon allesi, tai kuolo korjaa hetkessä

Juuri näin. En halua pelata kokoaikaa mitään Hardware Online Area -tyyppistä autosotaa, jossa olet käytännössä kuollut heti kun ajoneuvosi hajoaa. Sen jälkeen odotellaankin taustalla että taas yksi muutamasta tankista vapautuu, jolloin pääset rälläämään. Ja tämä on juuri se Silk Roadin ongelma, joten vastaavia kenttiä en kaipaa enää yhtäkään lisää. Myöskin Siege Of Shangain helikopteriylivoimaan palaa välillä hermot eikä yhdestä hävittäjä ei olisi kentässä ainakaan haittaa.

Tottakai ajoneuvot kuuluvat sotatantereelle, mutta tasapainotettuna. En kaipaa Metron tai Lockerin tyyppisiä kenttiä, sillä sellaista pelityyliä varten voin hyvin pelata vaikka TDM:ää tai Dominationia. Enemmänkin juuri Guillin Peaksin tyyppistä, jossa on jokaiselle jotain. Jopa Commanderille.

Käyttäjän zuikawa kuva
zuikawa
Lainaus käyttäjältä Mavors

[quote='käyttäjältä MastaKillah']Ajoneuvopaskallahan tarkoitetaan kenttiä, missä ei yksinkertaisesti pärjää jalkamiehenä ollenkaan vaan tarvitset jonkun ajoneuvon allesi, tai kuolo korjaa hetkessä[/quote]

Juuri näin. En halua pelata kokoaikaa mitään Hardware Online Area -tyyppistä autosotaa, jossa olet käytännössä kuollut heti kun ajoneuvosi hajoaa. Sen jälkeen odotellaankin taustalla että taas yksi muutamasta tankista vapautuu, jolloin pääset rälläämään. Ja tämä on juuri se Silk Roadin ongelma, joten vastaavia kenttiä en kaipaa enää yhtäkään lisää. Myöskin Siege Of Shangain helikopteriylivoimaan palaa välillä hermot eikä yhdestä hävittäjä ei olisi kentässä ainakaan haittaa.

Tottakai ajoneuvot kuuluvat sotatantereelle, mutta tasapainotettuna. En kaipaa Metron tai Lockerin tyyppisiä kenttiä, sillä sellaista pelityyliä varten voin hyvin pelata vaikka TDM:ää tai Dominationia. Enemmänkin juuri Guillin Peaksin tyyppistä, jossa on jokaiselle jotain. Jopa Commanderille.

No ei varmaan kannattas sitte pelata bäfää? :D
Mun lemppari kenttä ainaki on just toi silk road <3