BioShock-luoja Ken Levine lupailee seuraavan pelinsä olevan aiempaa haastavampi

Ken Levinen luotsaama Ghost Story -studion ensimmäisen pelin on tarkoitus olla haastava ja pitkäikäisempi kokemus kuin miehen aiemmat tuotokset.

3.4.2017 08:00

BioShock-sarjasta parhaiten tunnettu pelinkehittäjä Ken Levine vihjailee seuraavan pelinsä olevan aiempaa haastavampi ja toivottavasti myös pitkäikäisempi.

Ghost Story studionsa alaisuudessa työstämästä uudesta pelistä Levine ei kuitenkaan suostu kertomaan vielä oikein mitään, mutta hän mainitsee taannoisessa haastattelussa omia toiveitaan sekä inspiraatioita projektilleen.

– Olen erittäin kateellinen Civilizationin kaltaisille peleille, joita olen pelannut todella pitkään. Monet pelit luovat pitkiä suhteita pelaajien kanssa. Minun peleissä näitä ei ole oikein syntynyt. Joten se kiehtoo minua, Levine kertoo EGX Rezzed -paneelissa.

Hän mainitseekin oman pelinsä olevan BioShockia ja BioShock Infiniteä entistä haastavampi ja vaikeampi kokemus. Hän ei kuitenkaan mene sen tarkemmin siihen, mitä tämä käytännössä ottaen tarkoittaa.

Levine kuitenkin ylistää Shadow of Mordorin Nemesis-järjestelmää sekä Telltale-pelien haarautuvaa tarinaa, joiden kaltaisia innovaatioita hän aikoo toivottavasti esitellä myös tulevan pelinsä kohdalla.

Ghost Story -studion julkistuksen yhteydessä Levine mainitsi studion ensimmäisen pelin olevan immersiivinen tieteispeli roolipelielementeillä varustettuna.

Lähde: VG247

Lisää luettavaa