Blizzardin Diablo Immortal -paljastus ei mennyt ihan kehittäjien odotusten mukaisesti.

Viikonloppuna järjestetyn Blizzcon-tapahtuman avaijaisseremonian päätteeksi paljastettu Diablo Immortal on mobiilipeli, mikä aiheutti verkossa valtavan vastareaktion pc-painotteisen fanikunnan keskuudessa. Fanit iskivät kyntensä kehittäjiin sekä paikan päällä Blizzconissa epäuskoisilla kysymyksillä ja buuaksella että verkossa. Diablo Immortalin julkistustrailereillekin ehdittiin antaa YouTubessa alapeukkuja satoja tuhansia kertoja viikonlopun aikana.

Diablo Immortalin julkistanut pääsuunnittelija Wyatt Cheng ehtikin vielä Blizzcon-viikonlopun aikana tyynnytellä pelijulkistuksen aiheuttamaa kohua. Cheng aloitti tapahtumassa järjestetyn kysymyspaneelin henkilökohtaisella viestillä fanikunnalle.

-Ennen kuin aloitamme, haluan jakaa kanssanne henkilökohtaisen viestin, Cheng aloitti.

-Rakastamme yhteisöämme, ja Diablo-yhteisömme on intohimoinen. Hyvin intohimoinen. Ja haluamme kertoa, että kuuntelemme teitä ja meillä työn alla on useita Diablo-projekteja, joita työstetään useiden tiimien toimesta. Diablo Immortal on yksi näistä projekteista, joista olemme hyvin innoissamme, mutta myös työn alla on myös muita projekteja.

Lähde: Eurogamer

Lisää luettavaa