Call of Duty: Modern Warfaren yhteistyöllinen Special Ops -pelimuoto esiteltiin tarkemmin / Uutiset / pelaaja.fi

Call of Duty: Modern Warfaren yhteistyöllinen Special Ops -pelimuoto esiteltiin tarkemmin

9.10.2019 // Kirjoittanut: Joonas Pikkarainen
3
Call of Duty: Modern Warfare, Activision, Infinity Ward, Call of Duty, Modern Warfare

Infinity Ward on avannut tarkemmin Call of Duty: Modern Warfaren yhteistyöllistä Special Ops -pelitilaa, joka tarjoaa itsessään muutamia eri pelimuotoja.

Special Ops on neljälle pelaajalle suunnattu pelimuoto, jonka pääanti koostuu operaatioista. Nämä ovat kaikille alustoille saapuvia monivaiheisia tarinallisia kohtaamisia, jotka vaihtelevat hieman sen mukaan, päättävätkö pelaajat hiippailla tai räiskiä tiensä perille. Oman hahmon voi aseistaa moninpelissä avatuilla varusteilla ja aseilla vapaasti.

Julkaisussa on tarjolla neljä monivaiheista operaatiota, mutta lisää on tarkoitus tuoda kaikille alustoille tulevaisuudessa.

Toinen kaikille tarjottava Spec Ops -muoto on yksittäiset tehtävät, jotka ovat aavistuksen lyhyempiä pyrähdyksiä ja tarkoitettu uudelleenpelattaviksi. Näihin voi osallistua yhdestä neljään pelaajaa, minkä lisäksi suoritukset pisteytetään ja kellotetaan.

Julkaisussa alkuun vain PlayStation 4 -omistajille saapuva Survival-pelitilassa pelaajat pyrkivät puolestaan selviytymään aalloittain päällekäyviä vihollisia vastaan mahdollisimman pitkään. Julkaisussa on tarjolla kolme karttaa, jotka voi kokea maksimissaan neljän pelaajan kesken. Survival-tila saapuu muille alustoille 1. lokakuuta 2020.

Special Ops -toiminnasta julkaistiin samassa yhteydessä uusi traileri, joka esittelee tulevia karttoja ja toimintaa paremmin.

Call of Duty: Modern Warfare julkaistaan pc:lle, PlayStation 4:lle ja Xbox Onelle 25. lokakuuta.

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän meecca kuva
meecca

En ole kyllä moneen iteraatioon enää CoDeja pelannut, mutta eikös noiden sp/coop-puolen toiminta ole ollut aina survivalia: jos et liiku eteenpäin, vihollisia tulee loputtomasti?

Käyttäjän Kille kuva
Kille
Lainaus meecca

En ole kyllä moneen iteraatioon enää CoDeja pelannut, mutta eikös noiden sp/coop-puolen toiminta ole ollut aina survivalia: jos et liiku eteenpäin, vihollisia tulee loputtomasti?

Tämä ilmiö loppui suurinpiirtein MW2:n korvilla, eikä pelin Spec-Opsessa sitä ollut. Vuoden aikaisemmassa WW:ssä vielä oli tuota, eli 2008.

Käyttäjän meecca kuva
meecca

Jahas, lopetin itse juuri mw2:een CoDit :D. Sittenhän noita sp-kampanjoita voisi kokeillakin. En todellakaan tykännyt tästä ominaisuudesta.