
Call of Duty: Warzonen asetasapainoa on säädetty jälleen pelin uusimmassa päivityksessä.
Warzonen taistelukenttiä ovat viime viikkojen ajan hallinneet DMR 14- ja Type 63 -kiväärit ja Diamatti-pistoolit, joita heikennettiin jo viime viikolla. Tasapainotus jäi kuitenkin vaillinaiseksi, ja pelaajien mukaan kyseiset aseet olivat edelleen ylivertaisia. Nyt näitä aseita on heikennetty jo toistamiseen tämän vuoden puolella. DMR 14:n ja Type 63:n tehoa heikennettiin pidemmillä etäisyyksillä, jonka lisäksi DMR 14:n rekyyliä lisättiin peräkkäisissä laukauksissa. Myös Diamattin vahinkoa vähennettiin sekä yhtä että kahta pistoolia käytettäessä.
Päivityksessä korjattiin myös Call of Duty: Warzonea vaivannut bugi, jonka ansiosta pelaajat pystyivät parantamaan itseään loputtomiin Stim-lisävarusteella.
#Warzone update going live now! Infinite stim fixed, DMR changes, & more.
Read: https://t.co/tvraKDF0PD
— Raven Software (@RavenSoftware) January 13, 2021
Lähde: Raven Software
Kommentit
Jos se ase on todellisuudessa sen verta ylivertainen, niin miksi heikentää?
Kommunismia on tuollainen tasavertaistaminen.
Jos muilla aseilla ei käytännössä kannata pelata niin miksi sitten lisätä edes muita aseita peliin? Kaikille vain yksi ase alkuun käteen ja niillä mennään, eiks je?
Itse asiassa pidän paljonkin Gears of Wareista juuri tämän seikan takia: asekokoonpano on hyvin rajattu ja erikoisemmat poweraseet saa kentältä se, joka ehtii.
Vaihtoehdot ovat siis käytännössä se, että annetaan rajallisempi setti käyttöön kaikille tai sitten pitää tasapainottaa aseet niin, että kaikilla tekee jotain tai muuten tuolla jälkimmäisellä vaihtoehdolla ei ole mitään syytä edes olla olemassa. Itsestäänselvä juttu.