Cliff Bleszinski palaa peliin areenapohjaisella scifi-räiskinnällä / Uutiset / pelaaja.fi

Cliff Bleszinski palaa peliin areenapohjaisella scifi-räiskinnällä

8.07.2014 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja
4

Gears of War -suunnittelija Cliff Bleszinskin seuraava peliprojekti on vahvistunut. Omalla Twitter-tilillään Bleszinski on kertonut, että työn alla hänellä on parhaillaan scifi-teemainen ilmaiseksi pelattava areenaräiskintäpeli, jota ainakin toistaiseksi kutsutaan vielä koodinimellä Blue Streak.

Blue Streakia kehittää pc:lle Bleszinskin tuore pelistudio Boss Key, jonka riveissä toimii myös Guerrilla Gamesin vanha perustajajäsen Arjan Brussee. Pelin julkaisusta on vastaamassa vuorostaan ilmaispeleihin erikoistunut korealaisyhtiö Nexon, joka tunnetaan esimerkiksi Maple Story- ja Combat Arms -peleistään.

Lisätietoja Blue Streakista olisi tarkoitus kuulla vielä myöhemmin tällä viikolla. Minkäänlaista pelikuvatonta julkistustraileria pelistä ei sen sijaan kannata odottaa, sillä Bleszinskin mukaan moinen ei kuulu Boss Keyn tyyliin.

Lähde: Cliff Bleszinski (Twitter)

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän zappah kuva
zappah

Areena-peli.. Nykyään saa niin usein pettyä tällaisiin uusiin tekeleisiin kun aina areenaa tai mobiilia.

"Teimme täysimittaisia pelejä kymmeniä vuosia ja nyt päätimme keskittyä mikromaksuiseen Candy Bubble Saga WitchVilleen."

Käyttäjän JNyknn kuva
JNyknn

Saattahan tämä toimiakin, riippuu tosin siitä, kuinka "areena" peli on. Niin, ja kuinka "ilmainen" myös.

Käyttäjän tootsi666 kuva
tootsi666
Lainaus käyttäjältä zappah

Areena-peli.. Nykyään saa niin usein pettyä tällaisiin uusiin tekeleisiin kun aina areenaa tai mobiilia.

Ei sieltä kovin montaa areenaräiskintää ole tulossa. Uusi UT, tämä, 2GD:n peli ja H5: Guardians.

Käyttäjän JiiiHaad kuva
JiiiHaad

F2P oli minulle yllätys ja pieni pettymys vaikka sitä viime uutisessa monet epäilivätkin. En usko että rahoitusmalli toimii, mutta toivotaan parasta.
Scifi-teema kiinnostaa ihan tosissaan kun nykyään fps-moninpelit ovat tylsiä pelkkine hitscan-aseineen. Aikoinaan Quakessa ja Unreal Tournamentissa ammuttiin aseilla joiden ammukset lensivät ilmassa. Tarkoitus oli ampua sinne missä vihollinen on hetken kuluttua jotta plasmakiväärin ammus kerkeää osua, nykyään vain tähdätään hidasta vihollista ja painetaan liipasin pohjaan. :-|