Ensi vuonna ilmestyvä Deus Ex: Mankind Divided uskoo eri pelityylien tasapuoliseen tukemiseen.

Official Xbox Magazine -lehdelle antamassaan haastattelussa Mankind Dividedin pelattavuudesta vastaava ohjaaja Patrick Fortier kertoo pelin joustavuuden yltävän tällä kertaa myös pomotaisteluihin. Peliä edeltäneen Human Revolutionin ehdottomien yhteenottojen sijaan Mankind Divided tarjoilee erilaisille pelaajille räätälöityjä mahdollisuuksia edetä.

– Human Revolutionin pomotaistelut olivat temaattisesti mielenkiintoisia, mutta monet pelaajat eivät saaneet niistä itselleen sopivaa haastetta, Fortier pohtii haastattelussa.

Uudessa osassa pomotaistelut eivät ole Fortierin mukaan väistämättömiä kuolemantuomioita. Avoimen räiskinnän ja hiippailun lisäksi luovimmat pelaajat voivat jopa puhua päävihulaiset ympäri. Koska pomot voivat Mankind Dividedissa jäädä henkiin, taisteluiden lopputulos vaikuttaa pelin tarinaan tietyin tavoin.

– Tietyt keskustelut saattavat tarjota täysin uusia tapoja selvittää tilanne, mies kertoo.

Deus Ex: Mankind Divided julkaistaan näillä näkymin vuoden 2016 alkupuolella PlayStation 4:lle, Xbox Onelle ja pc:lle.

Lähde: GamesRadar, VG247

Lisää luettavaa