Tässä kuussa ilmestyvä Doom Eternal tarjoaa sulavaa ruudunpäivitystä, mikäli raudasta vain löytyy riittävästi vääntöä.

id Tech 7 -pelimoottorilla pyörivän Doom Eternal pääohjelmoija Billy Kahn on kertonut studion höllentäneen pelimoottorin rajoitteita ruudunpäivitysnopeuden osalta. Esimerkiksi edellinen Doom, joka toteutettiin id Tech 6:lla, rajoitti ruudunpäivitysnopeuden enimmilläään 250 ruutuun sekunnissa. Kahnin mukaan Doom Eternal voi kuitenkin tulevaisuudessa mennä rutkasti ohi edeltäjänsä. Hän kertoo Doom Eternalin voivan päästä jopa 1 000 ruudun sekuntivauhtiin, jos käytettävissä on riittävän tehokas laitteisto.

Kahnin IGN-julkaisulle antaman haastattelun voi katsoa alla. Doom Eternal julkaistaan 20. maaliskuuta pc:lle, PS4:lle, Stadialle ja Xbox Onelle.

Lähde: IGN

Lisää luettavaa