Ghost of Tsushima päivittyi tappavalla Lethal-vaikeustasolla – myös helpotuksia tarjolla / Uutiset / pelaaja.fi

Ghost of Tsushima päivittyi tappavalla Lethal-vaikeustasolla – myös helpotuksia tarjolla

28.07.2020 // Kirjoittanut: Ville Arvekari
6
Ghost of Tsushima päivittyi tappavalla Lethal-vaikeustasolla – päivitys 1.05 toi mukanaan myös helpotuksia

Sucker Puchin äskettäin ilmestyneen Ghost of Tsushiman pelaajat voivat haastaa pelitaitonsa nyt äärimmilleen. PlayStation 4-seikkailu on yön aikana päivittynyt versioon 1.05, joka on tuonut mukanaan ennen kaikkea uuden Lethal-vaikeustason.

Lethal-tasolla mongolivihollisten aseet aiheuttavat enemmän vahinkoa pelaajalle, mutta vastapainoksi myös pääsankari Jinin katana on kokenut tehonlisäyksen. Viholliset ovat yleisestikin aggressiivisempia yhteenotoissa, minkä lisäksi torjuntojen ja väistöjen suorittamiseen tarkoitettua aikaikkunaa on kavennettu. Jopa taisteluiden välttelyä on vaikeutettu, sillä Lethal-tasolla viholliset myös havaitsevat Jinin totuttua nopeammin.

Lisähaasteen ohella 1.05-päivitys tuo mukanaan myös helpotuksia. Niitä kaipaaville on saapunut mahdollisuus laskea taisteluiden intensiivisyyttä ja höllentää hiiviskelyelementtejä anteeksiantavimmiksi. Niin sanotussa Lower Intensity -tilassa useimmat tavanomaisesti torjumattomat vihollishyökkäykset ovat torjuttavissa, minkä lisäksi vastustajat keskeyttävät hyökkäyskombonsa vahingoittaessaan pelaajaa antaen täten useampia tilaisuuksia parantaa haavojaan.

Päivityksen pienemmät lisäykset tuovat Ghost of Tsushimaan perinteisiä bugikorjauksia sekä mahdollisuuden muuttaa tekstityksen kokoa ja väritystä.

Lähde: Sucker Punch

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Bloodborne kuva
Bloodborne

Tuota tekstien koon vaihtoa kaipasin kovasti witcheriin, oli muuten aikamoista piiperrystä vaikka oma näkö on oikein hyvä.

Käyttäjän Augustus kuva
Augustus

"Lethal-tasolla mongolivihollisten aseet aiheuttavat enemmän vahinkoa pelaajalle, mutta vastapainoksi myös pääsankari Jinin katana on kokenut tehonlisäyksen. "

Tämä on oikea tapa lisätä haastetta peleissä.

Käyttäjän Kuros kuva
Kuros

Vituttaa kun näitä aletaan lisäileen jälkikäteen melkein heti kun peli on pihalla... tuota lethal modee olis kaivattu jo heti julkaisussa.

Käyttäjän mantelirapu kuva
mantelirapu

Onkohan vaikutuksia myös jousiammuntaan? Pelaan normaalilla vaikeustasolla ja tuntuu, että todella kaukaakin mongolit pystyy osumaan minuun täydellisesti vaikka juoksen karkuun sivusuunnassa, mikä vähän turhauttaa. Ja ennen kuin ehtii omalla jousella tähdätä niin heti jo sataa omaan napaan nuolia.

Käyttäjän Lykos kuva
Lykos

Nämä pitäisi olla jo julkaisussa. Sen verran massiivinen peli, että tuskin tulee toista kertaa läpi pelattua ainakaan hetkeen. Juuri kolmanteen näytökseen pääsin hardilla. Hard ei kyllä tarjoa juurikaan haastetta.

Käyttäjän SeTyyppi kuva
SeTyyppi

Itse olisin toivonut jonkinlaista lock-on toimintoa taisteluihin tai ainakin dueleihin. Hieman turhauttavaa kun väistät vastustajan iskun ja tämän jälkeen ukko alkaa huitomaan päinvastaiseen suuntaan kuin missä vastustaja on.

Nostoja