God of War Ragnarökin julkaisu ei ole viivästynyt, tuottaja Cory Barlog kertoo / Uutiset / pelaaja.fi

God of War Ragnarökin julkaisu ei ole viivästynyt, tuottaja Cory Barlog kertoo

2.07.2022 // Kirjoittanut: Toimitus
4

Sonyn odotetun God of War Ragnarökin tuottaja yrittää hillitä pelin julkaisupäivän ympärillä vellovaa huhumyllyä.

Sony Santa Monican kehittämän God of War Ragnarökin julkaisupäivää on odotettu kuin kuuta nousevaa, mutta toistaiseksi Sony kertonut vain kaavailevansa pelin julkaisemista vuoden 2022 aikana. Vaikka peli on ehtinyt jo saada julkaisun lähestymisestä vihjaavan ikärajaluokituksen, ovat viimeaikaiset huhut kertoneet julkaisun siirtymisestä vuoden 2023 puolelle. 

Studion luovana johtajana ja God of War Ragnarökin tuottajana toimiva Cory Barlog on vastannut pelin julkaisun viivästymistä koskevaan viestiin Twitterissä. Barlog vastasi kyselyyn toteamalla lyhytsanaisesti, ettei julkaisu ole viivästynyt. Hän ei kuitenkaan antanut vihiä pelin julkaisupäivästä, vaan kehotti faneja pysymään kärsivällisinä odottaessaan God of War Ragnarökia.

Lähde: VG247

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän zerodaunholy kuva
zerodaunholy

Onko tämä PS-yksinoikeus?

Käyttäjän Izmou kuva
Izmou
Lainaus zerodaunholy

Onko tämä PS-yksinoikeus?

Kyllä. Sony omistaa Santa Monica Studiosin. Tosin varmaan jossain vaiheessa tulee myös PC:lle, niin kuin aiempikin osa.

Käyttäjän Kalastajamies kuva
Kalastajamies

Ihme perseilyä, edelleen sanottaan tämä vuoden aikana julkaistaan.
Miksei vaan julkaista julkaisupäivää.

Jos ei pysty julkaisemaan tämä vuoden aikana, sanokaa vaan rohkeasti ensi vuodelle menni. Kuten kävi starfield ja botw 2 kanssa

Käyttäjän Izmou kuva
Izmou

Devaajat tuskin haluaisivat monestikaan antaa tarkkaa päivämäärää, koska pelintekemisessä on niin paljon muuttujia, jotka voivat siirtää julkaisuaikataulua. Toisaalta julkaisija taas yleensä vaatii infoa julkaisuikkunasta tai päivämäärästä, koska pelejä pitää alkaa markkinoimaan jo hyvissä ajoin.

Tosin usein tuntuu, että pelejä aletaan markkinoimaan jopa liian aikaisin, mikä mahdollisesti aiheuttaa paineita varsinkin devaajille. Mielestäni "when it's ready" on paras aikataulu mitä antaa, ainakin jos pelin julkaisu on kauempana kuin muutama kuukausi.