GTA V -modaaja tekee Star Wars Battlefrontista entistäkin upeamman / Uutiset / pelaaja.fi

GTA V -modaaja tekee Star Wars Battlefrontista entistäkin upeamman

25.11.2015 // Kirjoittanut: Jukka Moilanen
4
GTA V -modaaja tekee Star Wars Battlefrontista entistäkin upeamman

Star Wars Battlefront näyttää tulevaisuudessa entistäkin upeammalta, mikäli modaajan julkaisemiin kuvakaappauksiin on luottaminen.

Grand Theft Auto V:n Toddyhancer-modista tunnettu Martin Bergman on paljastanut työstävänsä grafiikkamodia myös Star Wars Battlefrontiin. Bergmanin julkaisemien kuvien perusteella modin avulla ennestäänkin ulkoasustaan kiitosta kerännyt Star Wars Battlefront näyttää hämmentävän todelliselta.

Kuvakaappaukset ovatkin saaneet peliyleisön kyseenalaistamaan modin olemassaolon, etenkin videomateriaalin puutteen vuoksi. Bergman kuitenkin kertoo julkaisevansa Star Wars Battlefront -modinsa myös julkiseen jakeluun. Hän kertoo modin tekevän reilun lommon pelin suorituskykyyn. Bergmanin mukaan Star Wars Battlefrontin ruudunpäivitys laskee modin kanssa n. 30-40 ruutua sekunnissa.

Bergmanin toistaiseksi julkaisematon GTA V -modi näytti elokuussa tältä:

Lähde: imgur

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän zappah kuva
zappah

On kyllä hienon näköinen. Voi myös miettiä olisiko grafiikat useammissa peleissä tuolla tasolla mikäli konsoleita ei olisi hillitsemässä. Tosin tämä modi myös todistaa sen, että ei konsolitkaan voi tuota jarruttaa jos on haluja tehdä.

Käyttäjän KableFI kuva
KableFI

Kuvanlaatu tasoa=Photorealistic...

Holy shit oli eka huuto kommentti mitä itteltä pääsi suusta on kyllä hienon näköstä vaikka en itse peliä omistakkaan.

Käyttäjän snaketus kuva
snaketus
Lainaus käyttäjältä zappah

On kyllä hienon näköinen. Voi myös miettiä olisiko grafiikat useammissa peleissä tuolla tasolla mikäli konsoleita ei olisi hillitsemässä. Tosin tämä modi myös todistaa sen, että ei konsolitkaan voi tuota jarruttaa jos on haluja tehdä.

Se nyt on selvää, että grafiikat peleissä olisi jo aivan eri tasolla jos tekniikan annettaisiin vapaasti mennä eteenpäin sitä tahtia, kun se pc-raudassa menee, eikä jarruteltaisi konsoleiden muuttumattomalla jo julkaisussa vanhentuneella raudalla. Tämä on fakta ja sitten odotellaan niitä jotka jotenkin onnistuu puolustelemaan ja löytämään hyviä asioita tästä jarruttelusta.

Käyttäjän zappah kuva
zappah
Lainaus käyttäjältä snaketus

Se nyt on selvää, että grafiikat peleissä olisi jo aivan eri tasolla jos tekniikan annettaisiin vapaasti mennä eteenpäin sitä tahtia, kun se pc-raudassa menee, eikä jarruteltaisi konsoleiden muuttumattomalla jo julkaisussa vanhentuneella raudalla. Tämä on fakta ja[b] sitten odotellaan niitä jotka jotenkin onnistuu puolustelemaan ja löytämään hyviä asioita tästä jarruttelusta[/b].

Helppohan tuosta on hyviäkin puolia löytää: yleensä ottaen tästä hyötyvät kaikki he, jotka eivät laita pc:n päivittämiseen/ostoon paljoa rahaa tai päivittävät muuten hillitymmin tai harvemmin. Nyt ei ole ollut pitkään aikaan tarvetta päivittää niin usein tai radikaalisti, nimenomaan tuon kehityksen junnauksen takia.

Kai se on myös konsolipelaajille hyödyksi kun laitteet eivät maksa 500-1000 euroa vaan sen verran mitä konsoleista on totuttu maksamaan (tämä toisaalta ei ole seuraus vaan syy). Enkä tiedä paljonko esim. 8-bit Nintendo on aikoinaan maksanut mutta tarkoitan lähinnä että konsolista halutaan maksaa vähemmän kuin peli-pc:stä.