Twisted Pixel -studiolla ei ole suunnitelmissa lyöttäytyä silkaksi Kinect-kehittäjäksi. Kehutun Kinectia hyödyntävän The Gunstringerin kehittänyt yhtiö koki pelin kehitysprosessin viihtyisäksi, mutta jatkossakin liikkeentunnistusta kerrotaan käytettävän vain, jos se sopii pelin ideaan.
Vastikään Microsoftin ostamassa pelistudiossa uskotaankin uuden omistajan ymmärtävän heidän ajatusmaailmaansa. Kauppa nähdäänkin enemmän mahdollisuutena, sillä Microsoftilla on kykyä mahduttaa studion pelit sille sopiviin lokeroihin, kuten julkaista ne tarvittaessa joko fyysisessä tai digitaalisessa muodossa. Myös studiossa vallinneen indie-hengen uskotaan pysyneen vieläkin vahvana.
Twisted Pixel on aiemmin ollut vastuussa nimikkeistä kuten ’Splosion Man sekä Comic Jumper.
Lähde: Gamasutra