Kehittäjä 343 Industries on korjannut jälleen Halo Infiniten Battle Passin kritisoituja ongelmia.
Halo Infiniten verkkopeli keräsi yleisesti ottaen kiitosta pelaajilta, mutta pelin Battle Passia kritisoitiin laajalti liian hitaaksi koetusta etenemisestä. Vielä Halo Infiniten julkaisussa Battle Pass -kokemuspisteitä oli tarjolla ainoastaan otteluissa suoritettavista haasteista, mutta 343 Industries julkaisi pian moninpelin saapumisen jälkeen päivityksen, joka hölläsi pelin kokemuspistetarjontaa.
Battle Pass -korjaukset eivät kuitenkaan jääneet ensimmäiseen päivitykseen. Halo Infiniten yhteisömanageri John Junyszek kertoo Twitterissä studion tehneen uusia muutoksia vauhdittaakseen Halo Infinite -pelaajien Battle Pass -etenemistä. Muutosten myötä Halo Infinite -pelaajat saavat enemmän kokemuspisteitä päivän kuudesta ensimmäisestä ottelusta. Päivän ensimmäinen ottelu on 300 kokemuspisteen arvoinen, kaksi seuraavaa 200 pisteen arvoisia ja kolmesta seuraavasta pelaajat nettoavat 100 kokemuspistettä. Näin ollen pelaajat voivat siis ansaita taatun Battle Pass -tason kuudella ottelulla päivässä, vaikka he eivät suorittaisi yhtään haastetta otteluiden aikana.
1st Game = 300XP
2nd Game = 200XP
3rd Game = 200XP
4th Game = 100XP
5th Game = 100XP
6th Game = 100XP
7th+ Game = 50XPWe believe this increase will help address those slower initial payouts while also benefiting those of you jumping on each and every day.
— John Junyszek (@Unyshek) November 30, 2021
Junyszekin mukaan 343 Industries aikoo kehittää Battle Passia vielä isommilla muutoksilla. Muutokset vaativat kuitenkin kehittäjiltä aikaa, joten vielä tässä vaiheessa lupauksia tulevien uudistusten sisällöstä tai aikataulusta ei annettu.
Lähde: Unyshek@Twitter