Ubisoft jatkaa tulevan Watch Dogs -pelinsä markkinointia pelin teeman mukaisesti.

Yhtiö tarjoaa pelaajille mahdollisuuden saada nimensä osaksi pelimaailmaa sosiaalisen median kautta järjestettävän kilpailun avulla.

Päästäkseen osaksi hakkerointimaailmaa on pelaajilla oltava sekä Facebook- että Uplay-käyttäjätunnus osallistuakseen kisaan, johon vaaditaan käyttäjän nimi, syntymäaika, ammatti sekä kolme ylimääräistä faktaa käyttäjästä itsestään.

Valmiin pelin luvataan sisältävän 30 satunnaisesti valittua osanottajaa, jotka ovat luotu peliin tekoälyhahmoina. Kilpailuun voi osallistua Facebook-tunnuksillaan täältä.

Watch Dogs julkaistaan 19. marraskuuta PlayStation 3:lle, Xbox 360:lle ja pc:lle. Lisäksi peli nähdään sekä PlayStation 4:lla että Xbox Onella.

Lähde: Polygon

Lisää luettavaa