
Hitman 3:n ystäville on luvassa reilusti pelattavaa vuodenvaihteen ympärillä.
Kehittäjä IO Interactive on paljastanut Hitman 3:n tulevia sisältöpäivityksiä pelin toisen vuoden talvitiekartan muodossa. Luvassa on niin uusia kohteita kuin odotettu pelimuotolisäys.
Joulukuusta tammikuun loppupuolelle asti yltävä tiekartta sisältää kaksi erikoistapahtumaa. Paraikaa kännissä oleva jouluteemainen Holiday Hoarders -tapahtuma tarjoaa uusia tuhotyökaluja räjähtävän lahjapaketin sekä Lil' Flashy -robottilelun muodossa. Joulukuussa päästään pelaamaan myös vaihtuvia haastetehtäviä.
Tammikuun 5. päivästä alkaen pelaajat pääsevät juhlistamaan talvea Hokkaido Snow Festivalissa. Talvitapahtuma tarjoaa tilaisuuden ansaita jäästä veistetyn ICA19 Ice Baller -pistoolin.
Tammikuu tuo tullessaan myös uuden Freelancer-pelitilan. Roguelike-lajityypistä lainaavan Freelancerin oli alun perin tarkoitus ilmestyä jo viime keväänä, mutta odotetun pelimuodon julkaisu viivästyi lopulta tammikuun 26. päivään asti.
Lähde: IO Interactive
Kommentit
Oijoi, tätä on odotettu! Hitman 3 on varmaan paras ikinä tehty hiippailupeli. Pelasin sitä vasta tänä keväänä ensi kertaa, joten kai sen voi laskea omaksi vuoden pe...
[Yhdistetään HITMAN-serveriin. Ole hyvä ja odota hetki...]
...liksi? Tykkään suuresti myös roguelike-genrestä, joten olen odottanut tätä moodia kieli pitkällä siitä asti kun kuulin asiasta ensimmäistä kertaa.
Hieman vaikea kuvitella miten roguelike-tila toimii käytännössä. Kustomoitava tukikohta ainakin löytyy, mutta entä tehtävät? Jos tappokohteet on satunnaisgeneroituja, niin mi...
[Yhteys HITMAN-serveriin on katkennut. Haluatko siirtyä rajoitettuun offline-tilaan vai sulkea pelin?]
...ten ne pidetään haastavina mutta reiluina? Jos tappo epäonnistuu, mitä seurauksia sillä on? Idea on ainakin todella kiinnostavan kuuloinen ja on hauska nähdä mitä tiimi on saanut aikaan.
Ja päivitys on vielä ilmainen! Hienoa nähdä, että vielä tänä päivänä löytyy näin kulut...
[Yhdistetään HITMAN-serveriin. Haista paska, mitäs ostit.]
...tajaystävällisiä pelifirmoja.
Pääsin pelailemaan Freelancerin betaa tuossa kuukausi takaperin ja oli se kyllä parasta Hitmaniä.
Ideana siinä on tiivistettynä suorittaa useampi tehtävä putkeen satunnaisilla kohteilla, satunnaisissa kartoissa ja satunnaisilla tavoitteilla (esim eliminoi kohde vaimennetulla aseella).
Saat tehtävistä rahaa vain, jos suoritat tavoitteita ja rahalla saa ostettua varusteita ja aseita. Aseet jotka kannat tehtävästä tukikohtaan saat pitää, mutta menetät puolet rahoistasi ja kaikki kantamasi tavarat jos tehtävä epäonnistuu. Tietyissä tehtävissä epäonnistuminen tarkoittaa myös sitä, että kohde karkaa ja joudut aloittamaan kokonaan kampanjan alusta.
Miinusta oli, että viikonlopun ajan kestäneessä beta-testissä tuntui jo siltä, että kaikki satunnaiset tekijät oli koettu. Haastettakin saisi olla enemmän, vaikka ensimmäinen yritykseni kaatui viimeiseen tehtävään ja jouduin aloittamaan tuntien (7h?) jälkeen uuden kampanjan alusta asti. Peli ei tässä rankaise kuitenkaan ottamalla sinulta liikaa pois, vaan enemmän harmitti, että jäi satunnainen palkinto saamatta.
Mainitsemiesi yhteysongelmien määrän pystyn laskemaan Hitman 2016 lähtien molempien käsien sormilla. Olen kai ollut onnekas.
Hyvältä kuulostaa! Tähän tulee varmasti upotettua kymmeniä tunteja.
Noissa yhteysvirheissä on aika paljon pelaajakohtaista vaihtelua. Minulla virheilmoitus lävähtää ruutuun suunnilleen puolen tunnin välein. Ei riko pelikokemusta, mutta ärsyttää kyllä, ja vähentää muuten loistavan pelin arvosanasta ainakin yhden tähden.
Joo kyllä tulee itsekkin varmasti tahkottua sitten kun julkaistaan. Sen verran koukuttavaa oli jo pelkästään aseiden keräily tukikohdan seinälle.
Okei ikävän paljon joillain sitten noita yhteysvirheitä. On kyllä ihan turha tuo pakotettu online yksinpelissä.