Unreal-pelimoottorilla tehtyä virallista Zelda-peliä nähdään tuskin koskaan, mutta se ei estä faneja leikkimästä erilaisilla mahdollisuuksilla. Esimerkin tästä on antanut nyt animaattori Michael Eurek, joka julkaisi hiljattain videon Unreal 4 -pelimoottorilla pyörivästä Ocarina of Timen ajan temppelistä.
Eurekin mukaan temppelin tuominen Unreal 4:ää varten tapahtui ohjelmistoja kuten Photoshopia, Z-Brushia ja Mayaa käyttämällä. Luomistyöhön hän on toki ujuttanut samalla myös hieman omia tulkintojaan temppelin ulkoasusta, minkä ohella videon taustalle on heitetty myös vielä säveltäjä Nathaniel Arnoldin musiikkia tunnelmaa luomaan.
Seuraavaksi sopiikin sitten odottaa, miltä tulevaisuudessa vääjäämättä siintävä virallinen teräväpiirto-Zelda voisikaan vielä näyttää. Kolmisen vuotta sitten Nintendo tarjosi toki jo teknologiademon Wii U:n mahdollisuuksista, mutta nähtäväksi jää, onko Nintendo seuraamassa samaista tyyliä varsinaisella uudella Zelda-seikkailullaan.
Lähde: Kotaku