InFamous-kehittäjät paljastivat uuden PS4-yksinoikeutensa – tässä on samuraiseikkailu Ghost of Tsushima / Uutiset / pelaaja.fi

InFamous-kehittäjät paljastivat uuden PS4-yksinoikeutensa – tässä on samuraiseikkailu Ghost of Tsushima

30.10.2017 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja
19

Sucker Punch on rikkonut pitkän hiljaisuutensa ja paljastanut seuraavan pelinsä. Viimeiset kolme ja puoli vuotta seattlelaisstudio on työstänyt Ghost of Tsushimaa, joka saapuu PlayStation 4:lle toistaiseksi vielä vahvistamattomana ajankohtana.

Pienoisena yllätyksenä Ghost of Tsushima vie pelaajat ajassa taaksepäin feudaaliajan Japaniin taistelemaan samuraina mongolien valloittajia vastaan. Pelimaailmasta luvataan jälleen avointa, ja Sucker Punchilla ollaan jo etukäteen erityisesti myös hehkutettu, kuinka heidän luomansa ympäristö houkuttelee tutkimusmatkailemaan.

Ghost of Tsushiman julkaisutrailerin voi katsoa alta. Ohesta löytyy myös haastatteluvideo, jossa Sucker Punchin tiimi kertoo hieman jo uutukaisen kehityksestä.

Lähde: PlayStation Blog

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Chadu kuva
Chadu

Tää pitää hankkia. Ens vuodesta on tulossa kova vuosi, kun on monta peliä ilmestyy, jotka pitää hankkia, tämäkin sattuisi ehkä ens vuoden aikana tulemaan.

Käyttäjän Bloodborne kuva
Bloodborne

Kyllä kiitos :))

Käyttäjän Rätsetti kuva
Rätsetti

Näyttää pitkästä aikaa day 1 ostokselle

Käyttäjän zappah kuva
zappah

Juurikaan pelikuvaa tuo ei tarjonnut mutta itse sain Witcher sekä Souls-pelien fiiliksiä. Eli niiden perusteella aika varma hankinta. Jonkinlaista hiippailuakin veikkaan pelin sisältävän, joten mitä mainioimmat lähtökohdat. Oli peli mitä tahansa lopulta, niin hyvin tarkasti tätä täytyy pitää silmällä.

Käyttäjän Kaze88 kuva
Kaze88

Ehottomasti meikän suosikki tästä pressistä! Samurait toimii aina :D

Käyttäjän snaketus kuva
snaketus

On kyllä mahtavaa, että Sony antaa studioidensa luoda uusia pelejä, eivätkä joudu jumittaan samoissa pelisarjoissa sukupolvesta toiseen.

Olisikohan tässä samuraipeli hieman laajemmalle yleisölle, kun Nioh. Ei sekään huono ole, mutta puhutaan totta, se ei vain ole kaikkien kuppi teetä.

Itselle siinä on yksi suuri turhauttava seikka mikä sai jättämään pelin kesken. Nimittäis se, että kuolemasta rangaistaan uudelleen ilmestyvillä vihollisilla. Hauskuus loppuu aika nopeasti kun lahtaat samoja vihuja 15 kerran putkeen ja taas kuolet siihen samaan kohtaan. Tulee mielen joku NES Ninja Gaiden BS: you die, you go back! Lasken pelin siinä kohtaa kun alkaa tuntumaan, että se tuhlaa mun aikaa. Niohin kohdalla kävi juuri niin.

Käyttäjän velor85 kuva
velor85

Odotin kyllä uutta Infamousta.Kävikö Infamoukselle samalla tavalla, Kun devil may crylle.Kaikki hyvät pelit kuolee kiitos ihmisten.pian tulee taas Codi niin ihmiset on tyytyväisiä. Kyllä Dragon Ball netti pelit on montaa kertaa kovempia kun Codit.

Käyttäjän Jonppe kuva
Jonppe

Totta kai oli tiedossa, että jotain Sucker Punch kehittelee, mutta tämä genre tuli enemmän puskista kuin The Last of Us 2:n julkistus viime vuonna! Teknisesti varmasti pätevää kamaa, tutkailen vielä, miten lämpenen tälle lajityypille.

Käyttäjän Rokkijani kuva
Rokkijani

No niin, jospa olisi nyt samuraipeli, joka maistuu, kun Nioh oli karmea pettymys. Umpitylsiä kenttiä eikä vihollisetkaan napanneet kovinkaan.

Käyttäjän Bloodborne kuva
Bloodborne

Nioh kuuluu näihin Souls pelien jälkeläisiin ja kyllä onhan mm tämä ninja gaiden ollut jo ennen souls pelejä samanmoinen haaste pelaajille. Itse sain You died tekstistä itku potku raivareita alvariinsa mutta ai että teki nannaa kun pääsi läpi, se oli kuin huumetta. Niohssa mitä olen katsellut pelivideoita oli minun silmään ongelma enemmän kenttäsuunnittelussa joka oli jotenkin eloton ja ei pahemmin hienoja yksityiskohtia. Bossit mitä nähny näyttivät kyllä mielenkiintoiselta. Mutta mitä tähän peliin tulee, niin suurena itämaisen mytologian ja historian ystävänä tämä julkistus oli kyl iloa silmälle vaikka ei paljon pelikuvaa ollutkaan vielä :)

Nostoja