
Killing Floor -yhteistyöräiskintä saa jatko-osan, kehittäjä Tripwire Interactive on vahvistanut.
Verinen zombitoimintapeli putkahti jo aikaisemmin tänä vuonna Steamiin nimen muodossa, mutta nyt Killing Floor 2 on paljastettu virallisesti kehittäjiensä toimesta. Unreal Tournament 2004 -modista alkunsa saaneen Killing Floorin tuoreimman julkaisun kerrotaan tarjoavan ennennäkemättömän yksityiskohtaiset hurmekekkerit. Jokaisella zombilla on 95 kuolinanimaatiota, ja pelaajat voivat esimerkiksi ampua epäkuolleiden kallon osia irtia paljastaakseen aivot ja leikata pahikset keskeltä kahtia.
Uudistetun vaikeustasojärjestelmän myötä zombit eivät ole vaikeammilla tasoilla vain nopeampia, vaan myös taitavampia. Killing Floor 2:n pelaajat voivat myös itse muokata pelikokemustaan, sillä peli tukee Steam Workshopia muunnelmien jakeluun, minkä lisäksi Tripwire julkaisee kehitystyökalut pelaajayhteisön käsiin.
Killing Floor 2 julkaistaan ensin Steamin Early Accessissa Windowsille ja SteamOS:lle. Tripwire ei toistaiseksi ole tarkentanut pelin julkaisuaikataulua.
Lähde: PC Gamer
Kommentit
Mahtavaa, peli saakin tarvitsemansa kasvojen kohotuksen Unreal Engine 3:n myötä. Alkuperäinen Killing Floor alkoi jo aika pahasti kärsimään Unreal Engine 2:n rajoituksista.
siinä on monta ominaisutta jotka on nykyään monesta pelistä uhrattu dlcn alttarilla
Ai että...Ensimmäisen osan ennakkotilanneena ja 400h pelanneena on tämä kakkos osa se kuuluisa pakko-ostos.
Tämä menee heti ostoon. Yksi harvoista peleistä minkä ostan heti kuin mahdollista. Ensimmäinen osa oli sen verran mahtava ettei muuta voi tehdä.
No voihan perkele. Taitaa sitten tulla sääntöön poikkeus että pakko ostaa öörli äkses. Kuitenkin jos vähänkään niinkuin ensimmäinen tulee pelattua satoja tunteja vielä vuosia eteenpäin. DayZ en ostanut kun todennäköisemmin tulee Minecraft efekti missä se vain unohtuu betan julkaisun jälkeen.
Näinpä, vaikka Unreal 2.5 takasikin sen että peli toimi täysin moitteetta millä tahansa kokoonpanolla, viimeisimmissä kartoissa näkyy jo kaikki kikkakonstit. Tosin tässä vaiheessa, varsinkin kun tuohon early accessiin sortuivat, niin olisivat voineet suoraan miettiä Unreal 4 käyttöä jolloin peli olisi vanhentunut vielä hitaammin.
Alkuperäinenkin meni juuri sille harmaalle alueelle että alkoi myydä aseita peliin. Epävirallisissa peleissähän niillä tosin pystyy pelaamaan ostamatta ja achievementit voi tehdä muillakin aseilla, mutta aina kun myydään aseita räiskintään niin normaalissa tilanteessa jättäisin vain ostamatta ja unohtaisin pelin.
Toivotaan että jatkavat skinimeiningillä ja että vain laajentaisivat sitä ajatusmaailmaa esimerkiksi juuri zom... koeyksilöihin ja aseisiin (kultaiset aseet olivat ihan kivat).
Psst... Uutiseen liittyen ainakaan alkuperäisessä pelissä ei kertaakaan mainita Zombeja. Ne ovat klooneja armeijan kokeista. "Specimenejä". Tämä liittyy: http://youtu.be/A_nNcv1-oc0?t=9m20s
Melkein jo kerkesin toivoo nextgen konsoleille :D