Koch Media vakuuttaa: Dead Island on meille todella tärkeä brändi / Uutiset / pelaaja.fi

Koch Media vakuuttaa: Dead Island on meille todella tärkeä brändi

19.11.2019 // Kirjoittanut: Joonas Pikkarainen
0
Koch Media, Dead Island, Dead Island 2

Koch Median toimitusjohtaja Klemens Kundratitz on vakuuttanut julkaisijan aikeista viimeistellä vuonna 2014 julkistettu Dead Island 2 jossain vaiheessa maaliviivoille saakka.

Dead Island on meille todella tärkeä brändi, ja haluamme onnistua sen suhteen oikein. Se vain osoittaa meidän omistautumisen tehdä parhaamme sen suhteen, Kundratitz kertoo.

Ongelmallisesta tuotannosta kärsinyt Dead Island 2 julkistettiin alkujaan vuonna 2014. Pelin kehityksestä vastasi alkuun alkuperäisen pelin takana ollut Techland, joka siirtyi kehittämään Dying Lightia sen sijaan. Kehityksestä vastasi sen jälkeen hetken aikaa Yager ennen kuin Deep Silver vaihtoi kehittäjää näkemyseroihin vedoten ja vetovastuun nappasi vuonna 2016 Sumo Digital. Aiemmin tänä vuonna julkaisija paljasti studion jälleen vaihtuneen ja peliä sekä pelisarjaa kehittävän jatkossa Dambuster Studios.

– Se on mahtava tarina kertoa kaikille, että kyseessä on jo kolmas peliä kehittävä studio. Haluamme kuitenkin, että meidän tuomitaan lopputuotteen perusteella ja olemme todella vakuuttuneita siitä, että kyseessä on loistava zombipeli. Teemme sen eteen kaikkemme, Kundratitz kertoo.

Vuonna 2014 Dead Island 2 sijoittui vielä San Franciscoon, mutta pelin suunnitelmista ei ole sittemmin hihkuttu muutoin kuin studiovaihdosten osalta julkisuuteen.

Lähde: Games Industry

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Nostoja