Kotimainen hiippailupeli Shadwen sai erikoisen demon: pelaa ja laske sillä valmiin pelin hintaa / Uutiset / pelaaja.fi

Kotimainen hiippailupeli Shadwen sai erikoisen demon: pelaa ja laske sillä valmiin pelin hintaa

27.02.2016 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja
7

Trine-sarjasta nykyään parhaiten tunnettu helsinkiläisstudio Frozenbyte on julkaissut demoversion tulevasta Shadwen-hiippailupelistään. Kyseessä ei ole mikään aivan tavanomainen kokeiluversio pelistä, vaan sen avulla Frozenbyte tarjoaa pelaajille periaatteessa mahdollisuuden laskea Shadwenin myöhemmin keväällä valmistuvan kokoversion hintaa julkaisussa.

Lähtöhinnaksi Frozenbyte kertoi asettaneensa Shadwenille alunperin peräti 35 dollaria, mutta viimeisen kolmen päivän aikana pelaajat ovat pudottaneet sen nyt noin 20 dollariin. Studio kertoo laskevansa pelin hintaa sen perusteella, miten monta kertaa Shadwenin demo on läpäisty. Keskiviikon ja perjantain välisenä aikana demoa oli ladattu Frozenbyten mukaan sellaiset 10 000 kertaa.

Demoon on mahdollista päästä käsiksi niin Steamin, GOGin kuin Humble Storenkin kautta. Mahdollisuus laskea pelin hintaa kestää aina maanantaihin asti, minkä jälkeen Frozenbyten olisi tarkoitus vetää demo pois saatavilta.

Ensimmäisenä Shadwen on valmistuessaan saapumassa pelattavaksi pc:lle. Vielä jossain vaiheessa peli on tarkoitus nähdä vielä kuitenkin myös konsoleilla.

Lähde: Shadwen (kotisivu)

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän JussiJii kuva
JussiJii

Kokeiluun lähti

Käyttäjän kurrinen123 kuva
kurrinen123

Kohta joutuvat eurolla myymään sen. :D

Käyttäjän frozen kuva
frozen

demo pelattu läpi ja en yhtään kyllä tykkää että peli elää vain silloin kuin pelaaja liikkuu

Käyttäjän zappah kuva
zappah
Lainaus käyttäjältä frozen

demo pelattu läpi ja en yhtään kyllä tykkää että peli elää vain silloin kuin pelaaja liikkuu

Eikö ihmiset osaa nykyään mitään itse selvittää? Pelissä kyllä on mahdollista olla itse paikallaan ajan silti kuluen. Mieluummin itketään johonkin foorumeille kuin kokeiltaisiin, kysyttäisiin tai Googlattaisiin asiaa.

Itse en ole edes pelannut demoa mutta luin Youtube-videosta samoja kommentteja, joihin oli vastattu. Kai siinä pelissäkin jotkut ohjeet on mukana ja jos ei, niin ei luulisi olevan iso asia selvittää, että onko tosiaan noin vai ei.

Käyttäjän JussiJii kuva
JussiJii
Lainaus käyttäjältä frozen

demo pelattu läpi ja en yhtään kyllä tykkää että peli elää vain silloin kuin pelaaja liikkuu

default-asetukset:
ctrl -> peli elää ja pelaaja kyykyssä. pointtina varman että voi tarkkaila kyykyssä että mikä meno
shift -> peli elää ilman että pelaaja tekee mitään

Hyvältä vaikutti vaikka demo aika raakile olikin. Mielenkiintosta nähä millanen peli syntyy ton päälle. Toi, että aika pysähtyi ja että sitä pystyi kelaaman eteen ja taksepäin oli kyllä musta ihan mielenkiintonen ajatus. Pelaaja kuolee aikas helposti mikä on oikeastan tosi hyvä juttu tollasessa pelissä.

Käyttäjän frozen kuva
frozen
Lainaus käyttäjältä JussiJii

Lainaus käyttäjältä frozendemo pelattu läpi ja en yhtään kyllä tykkää että peli elää vain silloin kuin pelaaja liikkuu

default-asetukset:
ctrl -> peli elää ja pelaaja kyykyssä. pointtina varman että voi tarkkaila kyykyssä että mikä meno
shift -> peli elää ilman että pelaaja tekee mitään

kyllä tiesin nämä ja käytinkin mutta pelihän tosiaan elää vain silloin kun itse pelaa eli painaa jotain nappia

edit :control taisi saada vaihtaan että on kyykyssä ja silloin ei kuulu ääntä liikkuessa tai juostaan ja silloin viholliset kulee äänen

Käyttäjän JussiJii kuva
JussiJii
Lainaus käyttäjältä frozen

Lainaus käyttäjältä frozendemo

kyllä tiesin nämä ja käytinkin mutta pelihän tosiaan elää vain silloin kun itse pelaa eli painaa jotain nappia

Totta tuo.