
Hiljattain kymmenen vuoden uransa Ubisoftilla päättänyt Jade Raymond on siirtynyt työskentelemään Electronic Artsille.
EA:lla Raymond on välittömästi päässyt avustamaan uuden Montrealiin sijoitetun Motive Studiosin perustamisessa, minkä ohella hän valvoo myös Dead Space -kehittäjä Visceral Gamesin toimia. Motiven ensimmäinen projekti onkin auttaa Visceralia sen uuden Tähtien sota -pelin kehityksessä, jota vetää Uncharted-konkari Amy Hennig.
Sijaintinsa puolesta Motive Studios tulee työskentelemään läheisissä olosuhteissa Mass Effect: Andromedaa parhaillaan kehittävän BioWare Montrealin kanssa. Tästä huolimatta Motivella ei ole ilmeisesti kuitenkaan ainakaan suuremmin sormiaan pelissä uuden Mass Effect -osan synnyttämisessä.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun Raymondin ja EA:n tiet kohtaavat. Ennen vuonna 2004 startanneita Ubisoft-aikojaan hän ehti vaikuttaa yhtiössä tuottajan asemassa.
Ubisoftilla Raymond tuli tunnetuksi muun muassa niin Assassin's Creed -sarjan kuin myös Splinter Cell: Blacklistin tuottajana. Viimeisinä hetkinään ranskalaisyhtiössä hän johti myös Ubisoftin Torontossa sijaitsevaa studiota.
Lähde: EA
Kommentit
Siis mitä Star Warssii Viscerali väsää kun Dice hoitaa Battlefrontii, haluaisin nähdä uuden Dante's infernon..
Visceralin työ Star Warsin parissa vahvistui jo ennen kuin EA julkisti edes virallisesti uutta Battlefrontia.
Asia pihvi !
jee lisää Jade Raymondia
Aika hyvältä kuulostaa! Itselläni Hardline on boikotissa, koska pelistä puuttuu edelleen oikea hardcore-pelimuoto. Nimellinen "HC" peliin saatiin, mutta aseiden damat ovat edelleen jonnecoren tasolla, koska joku Visceralin heppu ei vaan satu pitämään realistisemmista asedamoista. Äänestän siis lompakolla.
Häh, Visceralkin väsää Star Warsia? No ei hyvää päivää. Ei ole kyllä minkäänlaista luottoa Hardlinen jälkeen. Varsinkin asebalanssit yms perusjutut ihan hukassa. Jos ette ole seurannut asiaa, niin ette voi käsittää kuinka pahasti tuo on kustu ko pelissä. Edellinen päivitys näytti, että päätökset aseiden balansseista tehtiin täysin vertaamatta toisiin aseisiin. Nopean tulinopeuden omaava ase sai tarkuuden kohennusta sitä tarvitsematta. Samalla huonon tulinopeuden omaava ase sai suuren heikennyksen tarkkuuteen. Jne, jne. Taisi vain yksi päivitys aseiden osalta mennä nappiin.