Minecraftin, WoWin ja Borderlandsin kehittäjät saman pelin kimpussa / Uutiset / pelaaja.fi

Minecraftin, WoWin ja Borderlandsin kehittäjät saman pelin kimpussa

25.06.2014 // Kirjoittanut: finngamer
8

Nimekkäät pelinkehittäjät ovat yhdistäneet voimansa erikoisella tavalla. Magic: The Gatheringin, maailman vanhimman ja suosituimman keräilykorttipelin julkaisija Wizards of the Coast ilmoitti pari kuukautta sitten tulevan M15-korttilaajennuksen sisältävän videopelimaailman julkimoiden suunnittelemia kortteja.

Suunnittelijalista näytti tällaiselta:

George Fan (Plants vs Zombiesin suunnittelija)
Mike Krahulik ja Jerry Holkins (Penny Arcaden luojat)
Markus “Notch” Persson (Minecraftin luoja)
Richard “Lord British” Garriot (Ultima-sarjan isä)
David Sirlin (Super Street Figher II Turbo HD Remixin suunnittelija)
Rob Pardo (World of Warcraftin pääsuunnittelija, StarCraftin suunnittelija)
Isaiah Cartwright (Guild Wars 2:n pääsuunnittelija)
Justin Gary (Solforgen suunnittelija)
Stone Librande (Diablo III:n päässuunnittelija, SimCityn luova johtaja)
Brian Fargo (Falloutin vastaava tuottaja, Wastelandin ohjaaja)
Mike Neumann (Borderlandsin luova johtaja)
James Ernest (Cheapass Gamesin omistaja)
Edmund McMillen (Super Meat Boyn suunnittelija)
Brad Muir (suunnittelija Double Finella)

Valmiit tuotokset ovat viimein nähtävillä, tässä kunkin kortin kuvat. Kortin suunnittelija lukee kortin tekstilaatikon alareunassa.

Suunnittelijat ovat selvästi ammentaneet inspiraationsa omista peleistään, josta kertoo esimerkiksi Notchin kortti Aggressive Mining tai Richard Garriotin Shield of the Avatar. Myös muita teemoja näkyy, kuten George Fanin kortti, joka on creature-tyypiltään Plant Hydra. Fanit ymmärtänevät myös miksi supervaikean Super Meat Boyn kehittäjä antoi omalle kortilleen nimeksi Cruel Sadist.

Vaikka kaikki kortit eivät olekaan käytännöllisyydeltään täyttä timanttia, tulevat kortit varmasti osumaan useankin pelaajan makuhermoon. Nähtäväksi myös jää tuleeko vastaavaa yhteistyötä vielä tulevienkin korttisarjojen osalta.

Magic 2015 Core Set on kaupoissa 18. heinäkuuta.

Lähde: Wizards of the Coast

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän finngamer kuva
finngamer

Eniten potentiaalia päästä johonkin turnauspakkaan on tuolla Aggressive Miningilla, saapa nähdä mihin asti jaksaa.

Käyttäjän JNyknn kuva
JNyknn

Hassua, miten uutisen otsikon voi ymmärtää monella tavalla, varsinkin jos ei tunne asiayhteyttä. Magic: The Gathering ei ollut ensimmäinen asia, mikä tuli mieleen. Aiheutti aluksi hieman hämmennystä...

Käyttäjän TheCpp0 kuva
TheCpp0 (ei varmistettu)

Niinpä niin, perhanan otsikointi. . .

Käyttäjän Jester kuva
Jester

No melkein tupla postaus samasta aiheesta. Tulispa jo se MTG15 boxille.

http://www.pelaajalehti.com/uutiset/minecraft-luojalta-ultiman-isalta-ja-kumppaneilta-magic-the-gathering-kortteja

Käyttäjän YritaEdes kuva
YritaEdes
Lainaus käyttäjältä finngamer

Eniten potentiaalia päästä johonkin turnauspakkaan on tuolla Aggressive Miningilla, saapa nähdä mihin asti jaksaa.

En usko että Notchin tekele, vaikka hieno onkin, pääsee turnauspakkoihin ellei sitä pysytytä jotenkin rikkomaan (can't play lands pitää saada jotenkin kierrettyä). Itse uskoisin, että Spirit Bonds ja Genesis Hydra ovat todennäköisimmät kortit jotka näkevät turnauspakkoja.

Ei niinkään yllättäen Richard Garriot suunnitteli jotain Avatar teemaista. Yisan:lla ja Xarthid Slybaldella on mahdollisesti potentiaalia. Kaiken kaikkiaankin nämä kortit ovat onnistuneita.

Käyttäjän finngamer kuva
finngamer
Lainaus käyttäjältä Jester

No melkein tupla postaus samasta aiheesta.

Ei, nyt siis saatiin tietää mitä ne kortit ovat. Sama asia jos olisi tehty uutinen pelin pelkästä julkistuksesta, ja sitten myöhemmin tulisi uutinen jossa näytetään ensi kerran miltä peli näyttää. ;)

Lainaus käyttäjältä YritaEdes

.En usko että Notchin tekele, vaikka hieno onkin, pääsee turnauspakkoihin ellei sitä pysytytä jotenkin rikkomaan (can't play lands pitää saada jotenkin kierrettyä).

Ei tuo landien pelaaminen ole ongelma, vaan kenties liian korkea manacost. Punaisen polton suurin ongelma kuitenkin on käsikorttien loppuminen, joten kyllä tuota tullaan kokeilemaan. Kolmen kortin vetäminen vuorossa meinaa kuitenkin sitä, että niillä vähilläkin landeilla varmasti pääsee jotain pelaamaan.

Kahdella manallahan tuo olisi suorastaan rikki, kolmella vielä erittäin pelattava, nyt neljällä manalla se on vähän kysymysmerkki.

Käyttäjän YritaEdes kuva
YritaEdes
Lainaus käyttäjältä finngamer

Ei tuo landien pelaaminen ole ongelma, vaan kenties liian korkea manacost. Punaisen polton suurin ongelma kuitenkin on käsikorttien loppuminen, joten kyllä tuota tullaan kokeilemaan. Kolmen kortin vetäminen vuorossa meinaa kuitenkin sitä, että niillä vähilläkin landeilla varmasti pääsee jotain pelaamaan.

Kahdella manallahan tuo olisi suorastaan rikki, kolmella vielä erittäin pelattava, nyt neljällä manalla se on vähän kysymysmerkki.

Mahdollisesti, mahdollisesti, joskin epäilen vahvasti, että punainen poltto haluaisi pelata tätä. Jos tämä johonkin dekkiin menee se tulee luultavasti olemaan jokin RG tyylinen ratkaisu. Olet kyllä siinä oikeassa, että tuo neljän manan hinta on siinä rajoilla, että onko kortti pelikelpoinen, mutta mikäli formaatti hidastuu hieman niin on hyvinkin mahdollista, että Aggressive Mining näkee peliä.

Käyttäjän Electric_Carcass kuva
Electric_Carcass
Lainaus käyttäjältä YritaEdes

[quote='käyttäjältä finngamer']Ei tuo landien pelaaminen ole ongelma, vaan kenties liian korkea manacost. Punaisen polton suurin ongelma kuitenkin on käsikorttien loppuminen, joten kyllä tuota tullaan kokeilemaan. Kolmen kortin vetäminen vuorossa meinaa kuitenkin sitä, että niillä vähilläkin landeilla varmasti pääsee jotain pelaamaan.

Kahdella manallahan tuo olisi suorastaan rikki, kolmella vielä erittäin pelattava, nyt neljällä manalla se on vähän kysymysmerkki.[/quote]Mahdollisesti, mahdollisesti, joskin epäilen vahvasti, että punainen poltto haluaisi pelata tätä. Jos tämä johonkin dekkiin menee se tulee luultavasti olemaan jokin RG tyylinen ratkaisu. Olet kyllä siinä oikeassa, että tuo neljän manan hinta on siinä rajoilla, että onko kortti pelikelpoinen, mutta mikäli formaatti hidastuu hieman niin on hyvinkin mahdollista, että Aggressive Mining näkee peliä.

Millä perusteella vihreää haittaa ländien passailu vähemmän kuin monor:ää? Tän hetken r/g (tai oikeastaan jund) dekit on puhtaita kavu läjiä, ja kyllä niillä lötyy manalle käyttöä loppupeliin asti. Pultti on ihan oikea dekki ja se on käsittääkseni kaivannutkin jotain techiä u/w vastaan. Viimeistään syksyllä kun reve rotatoituu, ja controllien life gainiin perustuva kissa ja hiiri -leikki loppuu, on aggrocraftilla sijaa burnien sideboardilla.