Mittava The Division -päivitys korjaa bugeja ja tekee Dark Zonesta palkitsevamman / Uutiset / pelaaja.fi

Mittava The Division -päivitys korjaa bugeja ja tekee Dark Zonesta palkitsevamman

22.03.2016 // Kirjoittanut: Johanna Puustinen
9
Mittava The Division -päivitys korjaa bugeja ja tekee Dark Zonesta palkitsevan

Jättihitiksi osoittautunut Tom Clancy's The Division saa tänään mittavan päivityksen.

Moninaisten bugikorjausten ohella 1.02 -päivitys tuo tullessaan hienosäätöjä ja viilauksia muutamiin pelimekaanisiin elementteihin sekä pelin käyttöjärjestelmään. Vaikka päivitys ei sisällä juurikaan suorituskykyä tai graafista vääntöä koskevia rukkauksia, pc:llä peli osaa tästä lähin itse räätälöidä grafiikka-asetukset käyttäjänsä kokoonpanolle sopivaksi.

Päivityksen todellinen tähti on itse kaaoksen keskipiste, pelaajat toisiaan vastaan usuttava Dark Zone. Uusilla ominaisuuksilla ja tasapainosäädöillä Dark Zonesta pyritään kaikesta päätellen tekemään miellyttävämpi kokemus kaikille osapuolille: pelaajat palkitaan menestyksestä ruhtinaallisemmin, mutta kuolemasta ei enää rangaista yhtä rankasti.

Koko listan päivityksen sisällöstä voi lukaista läpi täältä.

Verkkoräiskinnän palvelimet suljettiin tänä aamuna päivitysvalmistelujen vuoksi, mutta niiden odotetaan aukeavan jälleen aivan näillä näppäimillä. Päivitys on saatavilla niin pc:lle, Xbox Onelle kuin PlayStation 4:llekin.

Lähde: Ubisoft Forums, DualShockers, PC Gamer

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Suicide Bunny78 kuva
Suicide Bunny78

Tässä just jonottelen että pääsis pelaamaan. Enää 48 642 pelaajaa ennen minua. Ei tälläistä kyllä ollut ennen päivitystä.

Käyttäjän flimplay kuva
flimplay

Mites olis sellainen päivitys että sais auto-aimin pois päältä...

Käyttäjän PSPiraatti kuva
PSPiraatti
Lainaus käyttäjältä flimplay

Mites olis sellainen päivitys että sais auto-aimin pois päältä...

Pitäähän sitä konsoleilla pystyä tähtäämään edes jotenkin kun ei pelkästään niillä tikuilla pysty :P

Käyttäjän flimplay kuva
flimplay
Lainaus käyttäjältä PSPiraatti

Lainaus käyttäjältä flimplayMites olis sellainen päivitys että sais auto-aimin pois päältä...

Pitäähän sitä konsoleilla pystyä tähtäämään edes jotenkin kun ei pelkästään niillä tikuilla pysty

No jotkut pystyy, jotkut ei. Mun pointti oli että auto-aim pitäis saada pois päältä jos niin haluaa ja tässä pelissä sitä ei saa pois. Helpottaa liikaa. Sekin on tottumuskysymys. Tateilla oppii tähtäämään jos opettelee. Tähän on menty, jotenkin oon koko ajan odottanut että milloin tulee eka peli just Ubisoftilta missä on pakko käyttää auto-aimia. HUD:ia pystyy pelissä muuten muokkamaan miten haluaa ja ruudun saa kokonaan tyhjäksi ylinmääräisestä tilpehööristä jos haluaa mutta auto-aimia ei saa pois? WTF?

Pitää sanoa vielä että hälyttävintä tässä on se että oikein ketään ei tunnu kiinnostavan asia. Eli jengi vaan räiskii näitä pelejä menemään ja peli tähtää sun puolesta. En ymmärrä. Ei ihme että sit jostain Fallout 4:sesta valitetaan että tähtäys on paska. No kait se on kun joutuu ite tähtäämään ja on oppinut siihen että oikeasti pelit tähtää sun puolesta!

Käyttäjän Walfin kuva
Walfin

Auto-aimin takia Battlefront kyllästyttää aina 10minuutissa. Mun tajuntaan ei mene, että tähtäämällä siinä pelissä jopa osuu huonommi ja sitten joku täräyttää sut kilometrin päästä lonkalta maahan. Vielä kun Battlefrontissa tähtäämällä liikkuminen hidastuu merkittäväksi, on samantien Lonkka-Lassejen tykinruokaa.

Unchartrd 4:n monineli-betassa päin vastoin. Tähtäämällä ammutaan ja osutaan! Tykkäsin jo sen takia pelata sitä pitkät tovit.

Käyttäjän snaketus kuva
snaketus
Lainaus käyttäjältä flimplay

No jotkut pystyy, jotkut ei. Mun pointti oli että auto-aim pitäis saada pois päältä jos niin haluaa ja tässä pelissä sitä ei saa pois. Helpottaa liikaa. Sekin on tottumuskysymys. Tateilla oppii tähtäämään jos opettelee.

Juu, mutta ei niillä tateilla voi olla koskaan niin hyvä kuin hiirellä. Sen takia en edes viitsi opetella.

Lainaus käyttäjältä Walfin

Auto-aimin takia Battlefront kyllästyttää aina 10minuutissa. Mun tajuntaan ei mene, että tähtäämällä siinä pelissä jopa osuu huonommi ja sitten joku täräyttää sut kilometrin päästä lonkalta maahan. Vielä kun Battlefrontissa tähtäämällä liikkuminen hidastuu merkittäväksi, on samantien Lonkka-Lassejen tykinruokaa.

Unchartrd 4:n monineli-betassa päin vastoin. Tähtäämällä ammutaan ja osutaan! Tykkäsin jo sen takia pelata sitä pitkät tovit.

Niinpä! Tämän takia en edes nykyään juuri pelaa mitään enää online. Typerän auto-aim spedeilyn takia. En ihan ole perehtynyt miten esim. Battlefrontissa pelaajat pistetään toisiaan vastaan, eli pelaako näppis ja hiiri pelaajat auto-aim spedejä vastaan? Nimittäin aimbot on aimbot ja aina parempi kuin mikään manuaalinen tähtäys. Ennenvanhaan auto-aimia kutsuttiin huijaamiseksi.

Ainakin GTA V tekee tuon oikein, se ei pistä edes näppis ja hiiri pelaajia niitä vastaan kellä on auto-aim ohjainasetuksista päällä! Noin se pitää tehdä. Yksi syy miksi GTA V on vaan niin loistava peli ja jaksan sitä jopa online pelata, ei ole aimbot spedejä vastassa.

Se että aimbottia ei saa Divisionissa edes pois päältä lisäsi yhden naulan pelin arkkuun omalla kohdallani!

Käyttäjän snaketus kuva
snaketus
Lainaus käyttäjältä flimplay

No jotkut pystyy, jotkut ei. Mun pointti oli että auto-aim pitäis saada pois päältä jos niin haluaa ja tässä pelissä sitä ei saa pois. Helpottaa liikaa. Sekin on tottumuskysymys. Tateilla oppii tähtäämään jos opettelee.

Juu, mutta ei niillä tateilla voi olla koskaan niin hyvä kuin hiirellä. Sen takia en edes viitsi opetella.

Lainaus käyttäjältä Walfin

Auto-aimin takia Battlefront kyllästyttää aina 10minuutissa. Mun tajuntaan ei mene, että tähtäämällä siinä pelissä jopa osuu huonommi ja sitten joku täräyttää sut kilometrin päästä lonkalta maahan. Vielä kun Battlefrontissa tähtäämällä liikkuminen hidastuu merkittäväksi, on samantien Lonkka-Lassejen tykinruokaa.

Unchartrd 4:n monineli-betassa päin vastoin. Tähtäämällä ammutaan ja osutaan! Tykkäsin jo sen takia pelata sitä pitkät tovit.

Niinpä! Tämän takia en edes nykyään juuri pelaa mitään enää online. Typerän auto-aim spedeilyn takia. En ihan ole perehtynyt miten esim. Battlefrontissa pelaajat pistetään toisiaan vastaan, eli pelaako näppis ja hiiri pelaajat auto-aim spedejä vastaan? Nimittäin aimbot on aimbot ja aina parempi kuin mikään manuaalinen tähtäys. Ennenvanhaan auto-aimia kutsuttiin huijaamiseksi.

Ainakin GTA V tekee tuon oikein, se ei pistä edes näppis ja hiiri pelaajia niitä vastaan kellä on auto-aim ohjainasetuksista päällä! Noin se pitää tehdä. Yksi syy miksi GTA V on vaan niin loistava peli ja jaksan sitä jopa online pelata, ei ole aimbot spedejä vastassa.

Se että aimbottia ei saa Divisionissa edes pois päältä lisäsi yhden naulan pelin arkkuun omalla kohdallani!

Käyttäjän Kornholic kuva
Kornholic
Lainaus käyttäjältä PSPiraatti

Pitäähän sitä konsoleilla pystyä tähtäämään edes jotenkin kun ei pelkästään niillä tikuilla pysty

Teet sen virheen, että oletat muiden olevan yhtä kädettömiä ja avuttomia kuin sinä. Esimerkiksi Rainbow Six: Siegen nettipelissä ei ole minkäänlaista aim assistia ja hyvin onnistuu tähtääminen.

Käyttäjän gurgi kuva
gurgi
Lainaus käyttäjältä Walfin

Auto-aimin takia Battlefront kyllästyttää aina 10minuutissa. Mun tajuntaan ei mene, että tähtäämällä siinä pelissä jopa osuu huonommi ja sitten joku täräyttää sut kilometrin päästä lonkalta maahan. Vielä kun Battlefrontissa tähtäämällä liikkuminen hidastuu merkittäväksi, on samantien Lonkka-Lassejen tykinruokaa.

Unchartrd 4:n monineli-betassa päin vastoin. Tähtäämällä ammutaan ja osutaan! Tykkäsin jo sen takia pelata sitä pitkät tovit.

Mitäköhän mahdat selittää? Siis nimenomaan lonkalta ampuessa puuttuu Battlefrontissa se autoaim niin kuin kuuluukin. Tähtääminen on siinä pelissä niille pelitaidottomille jotka joutuvat autoaimiin turvautumaan. Ja mistä tiedät kuka ampuu lonkalta kilometrin päästä ja kuka ei?[spoiler](vastaus: et mistään)[/spoiler] No joka tapauksessa nämä "lonkka-lasset" ovat parempia pelaajia kuin sinä, jos et edes helpotetulla tähtäysellä niitä voita.

Lainaus käyttäjältä snaketus

Lainaus käyttäjältä flimplay

Ainakin GTA V tekee tuon oikein, se ei pistä edes näppis ja hiiri pelaajia niitä vastaan kellä on auto-aim ohjainasetuksista päällä! Noin se pitää tehdä. Yksi syy miksi GTA V on vaan niin loistava peli ja jaksan sitä jopa online pelata, ei ole aimbot spedejä vastassa.

Se että aimbottia ei saa Divisionissa edes pois päältä lisäsi yhden naulan pelin arkkuun omalla kohdallani!

GTA tekisi homman paljon paremmin jos saisivat kaikki pelaajat pelaamaan keskenään, sillä erotuksella ettei autoaimi nappaisi ihmiseen kiinni joka ei autoaimia käytä tai sitten vain heivaisi koko autoaimin, hyvin se PS3lla läpi meni ilmankin. Näin ei pelaajayhteisö jakaantuisi niin pahasti.

Nostoja