Näin Ubisoftin uutuusroolipeliä markkinoidaan Final Fantasy -legendalla

Uusin Child of Light -video jättää rooliseikkailut hetkeksi sivummalle ja näyttää, kuinka itse Final Fantasy -legenda Yoshitaka Amano luo taidekuvaa pelistä.

7.4.2014 21:04

Julkaisija Ubisoft on keksinyt mitä mainioimman keinon markkinoida pian lähestyvää Child of Light -peliään. Aloittaakseen viikon tyylillä julkaisi pelitalo japanilaisten roolipelien inspiroimasta pelistään maanantaina uuden videon, jossa japanilaistaitelija Yoshitaka Amano nähdään luomassa Child of Light -aiheista kuvaa.

Amano on ehtinyt elämänsä aikana tehdä paljon töitä useillakin eri viihteen aloilla, mutta pelaajista monet tietävät hänet erityisesti eräänä Final Fantasy -sarjan vanhana avaintaiteilijana. Mies on sarjan parissa luonut uraa muun muassa niin hahmo- ja logosuunnittelijana kuin myös ihan yleisenä kuvittajanakin.

Miehen vanhempia töitä voi ihastella muun muassa peliblogi Kotakun parisen vuotta vanhasta koosteesta.

Ubisoft on aikeissa käyttää Amanon luomusta osana Child of Lightin fyysistä Deluxe Edition -erikoisversiota julisteen muodossa. Sen ja itse pelin latauskoodin ohella Deluxe Edition sisältää myös taidekirjasen, avaimenperän ja hieman ladattavaa lisäsisältöä.

Child of Light alkaa ilmaantua latauskauppoihin huhtikuun 30. päivä. Peli nähdään niin PlayStation 4:llä, Xbox Onella, Wii U:lla, PlayStation 3:lla, Xbox 360:llä kuin pc:lläkin. Varsinaista pelikuvaa tuotoksesta voi tarkastaa vaikka tästä.

Lisää luettavaa