”Party on, Medivh!”

Kuten olen jo aiempien Hearthstonen laajennusten kohdalla todennut, Blizzard on löytänyt tietynlaisen toimivan peruskaavan pelin lisäsisältöön: suurempien korttisettien välillä ilmestyy yksinpelipulmia sisältäviä seikkailuja, joiden pienempi uusien korttien määrä voidaan paremmin suunnitella tekemään muutoksia pelin sen hetkiseen yleistilanteeseen ja tasapainoon. Uusin lisäseikkailu, One Night in Karazhan, tarjoaakin jälleen uusia yksinpelipulmia, mutta tällä kertaa uusien korttien vaikutus peliin ei tunnu niin merkittävältä kuin aiemmin.

World of Warcraftia The Burning Crusaden aikoihin pelanneet tuntevat Karazhanin legendaarisena kymmenen hengen raid-luolastona. Kyseessä on traagisen kohtalon omaavan arkkivelho Medivhin linnakartano, jossa kuolleiden henget ja demonit ottavat vallan. One Night in Karazhan tapahtuu kuitenkin ennen tätä ja kertoo illasta, jona Medivh järjestää suuret juhlat Azerothin silmäätekeville. Mies kuitenkin katoaa kesken valmistelujen, ja pelaajien tehtävänä on pelata tiensä läpi kartanonlinnan eri kerrosten ja niiden vartijoiden. Jo ensimmäisen siiven šakkitaistelu antaa riemastuttavan erilaisen pelikokemuksen ja on samalla hauska viittaus raid-luolastoon. Siihen viitataan muutenkin moneen otteeseen pienillä eri tavoilla, eikä vähiten uusien korttien ja pomovastusten muodossa.

Lue arvostelu kokonaisuudessaan täältä!

Pelaajan kaikki tähänastiset arvostelut löytyvät Pelaajalehti.comin arvostelusivulta!

Lisää luettavaa