Ota uusi silmäys Sonic the Hedgehog -luojien salaperäiseen Balan Wonderworld -tasohyppelyyn / Uutiset / pelaaja.fi

Ota uusi silmäys Sonic the Hedgehog -luojien salaperäiseen Balan Wonderworld -tasohyppelyyn

19.03.2021 // Kirjoittanut: Tarja Porkka-Kontturi
3
Balan Wonderworld

Julkaisija Square Enix ja kehittäjä Arzest paljastivat uuden Balan Wonderworld -trailerin nimeltä A Hero or Two. 

Square Enixin eilisessä digitaalisessa tapahtumassa esiteltiin Balan Wonderworldin uusin traileri, joka korostaa tulevan 3D-tasohyppelyn taianomaista ja oikukasta maailmaa pelin tähtien, Leon ja Emman, kautta. Traileri esittelee myös seikkailun yhteistyöhön perustuvaa moninpeliominaisuutta, jossa kaksi pelaajaa voi tutkia ympäristöä paikallisessa yhteistyötilassa.

Balan Wonderworld julkistettiin viime kesänä, jolloin saatiin myös nähdä pelin ensimmäinen traileri.

Balan Wonderworld julkaistaan 26. maaliskuuta PlayStation 4:llä, PlayStation 5:llä, Xbox Onella, Xbox Seriesillä, Switchillä sekä pc:llä Steamin kautta. Kaksi tuntia pelattavaa tarjoava demo on jo saatavilla kaikilla alustoilla.

Lähde: Square Enix

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän mecha_no_maniac kuva
mecha_no_maniac

Mitä olen sivusta seurannut, useat pelaajat ovat olleet hyvin pettyneitä tuohon demoon, varsinkin Switchillä. Pelattavuus on varsin yksioikoista yhden napin räpyttelyä ja Switch-version grafiikat ovat kuin PS2-kaudelta peräisin.

Sääli, sillä pelin visuaalinen tyyli on itsessään ihan veikeä ja värikäs. Mutta yksistään sillä ei pitkälle pötkitä. Tästä pelistä voi hyvinkin tulla Sonicin luojien vastine Mighty no 9:lle...

Käyttäjän zappah kuva
zappah

"Salaperäinen" voisi hyvinkin korvata sanalla "ala-arvoinen".

Sen mitä olen videoita katsonut niin jostain 90-luvulta pelimekaniikka tässä. Hyppäämistä varten pitää vaihtaa hahmoon, joka osaa hyppiä :D Ja ilmeisesti muutenkin jokaisella hahmolla on vain yksi kyky. Joo-o, ei ole edes omaperäinen idea ja sitten toteutus on tätä että ihan peruskykyjä, kuten vaikka se hyppy, on hahmojen yksinoikeutena :D Sama "hahmojen" vaihtomekaniikka on toteutetty jo niin paljon järkevämmin niin monessa pelissä esim. Niohissa, kun asentoja vaihtaessa voi tehdä eri damagea. Tai vaikka Soulseissa kun vaihtelee eri varusteita. Ja oliko se nyt Kameo, jossa vaihdettiin ihan hahmoja. Eivät ne silti olleet about käyttökelvottoman oloisia sen yhden asian ulkopuolella.

Eikä grafiikatkaan ihan tätä päivää ole.

Käyttäjän Panthour89 kuva
Panthour89

Demoa testailin ja tässä oikeastaan tiivistyy kaikki mikä tuossa pelissä on pielessä.

Nostoja