PlayStation 3 - tämä on elämää! / Uutiset / pelaaja.fi

PlayStation 3 - tämä on elämää!

31.08.2006 // Kirjoittanut: LassiK
32

Sonyn PS3:n markkinointislogan Euroopassa on julkaisun yhteydessä "This is living" - vapaasti käännettynä "Tämä on elämää". Rohkealla retrokirjasimella kirjoitettu teksti muodostuu konsolin sirpaleista.

Pelisivusto Kikizo huomasi lauseen pyörivän lyhyellä mainosvideolla Saksan Games Conventionissa ja sai Sonyn Euroopan markkinoijilta vahvistuksen, että kyseessä on virallinen, maanosanlaajuinen kampanja. Brittien mukaan mainoskampanjoihin tulee kuitenkin alueellisia eroja.

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

aika laimea mainos pakko sanoa, tuo ei vaikuttanut minuun kuin negatiivisesti. mainoksilla pitäisi saada kuluttajat kiinnostumaan tuotteesta ja tämä mainos sitä ei todellakaan tee. Mikrosoftin xbox mainokset sentään ovat suurimmaksi osin hauskoja ja mielenkiintoisia, toisin kuin tämä.

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Joku "It's fun to play together" on mainoslauseeksi harvinaisen kömpelö.

Käyttäjän Mael Duin kuva
Mael Duin

Pidän sloganista mutta video on taas näitä Sonyn typeriä juttuja. En edelleenkään tajua sitä PS2:n "Welcome to the third place" puppua. Miksi siinä oli sorsa?

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

http://en.wikipedia.org/wiki/Third_place

PlayStation 2 also advertised itself as the third place. The exact meaning of this phrase in this context was left unstated, to add to the air of mystery surrounding the product launch, which was accompanied by surreal, dream-like game visuals. The purpose was to create the idea of Playstation 2 creating a virtual world unlike any real location.

Eli se sorsa ja se muu hämymaailma kuului siihen fantasianomaiseen "kolmanteen paikkaan" jonka vain PS2 pystyi luomaan. Kuuluu samaan sarjaan silloisen Emotion Engine-höpötyksen kanssa. Heh :)

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

PS2:n slogani on minusta yksi parhaista. Welcome to the third place -mainokset olivat vain niin absurdeja, että niistä oli pakko pitää. Herätti ainakin minussa aikanaan mielenkiinnon.

Nykyään paras on Nintendo DS:n Touching is Good(?), joka kaksimielisyydestään huolimatta toimii mainiosti ja sitä ollaan osattu käyttää mainoksissa hyvin.

Mitä tulee tähän This is Living -sloganiin niin pitää sanoa, että en pidä. Aivan liian yksinkertainen ja siinä ei ole mitään särmää.

Näen jo sielun silmin miten Matti Nykänen pitää konsolia toisessa kädessä ja tokaisee "PS3 on laiffii"

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Aikaisemmat PS/PS2:n mainokset herättivät sentään tunteita. Tuo PS3:n mainos ei sitä tee.

Society Against PlayStation:
http://www.youtube.com/watch?v=bIyEqpYnEaU

PlayStation - Double Life
http://video.google.com/videoplay?docid=-4814501282951264192

PlayStation 2 - The Third Place
http://video.google.com/videoplay?docid=-7344285549051658001

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Toiset ostavat tuotteita mainosten perusteella, toiset aivan joistain muista syistä.

Eikä tuo nyt ainoaksi mainokseksi jää.

Käyttäjän zoukka kuva
zoukka

Third place mainoskampanja oli parasta ikinä! Se oli valtavan tyylikäs, erilainen ja melkoinen riski. Parasta pelimaintontaa koko pelaamisen historiassa... harmi, että Sony on sittemmin liitänyt konservatiivisempaan suuntaan.

Tuo uusi mainos oli ihan toimiva ja pidän kyllä sloganista. Ei tarvitse "hankkia elämää" kun PS3:lla pelaaminen "is living" :)

Mutta fontti on krapulassa valittu :x

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Todellakin! Fontti oli aika karsea ja ei käy kyllä ollenkaan PS3:n tyyliin, eikä myöskään tuon mainoksen tyyliin. Toivottavasti vaihtavat sen johonkin vakavampaan ja tyylikkämpään nopeasti.

Muuten pätkä oli ihan Ok.

Käyttäjän MasterTK kuva
MasterTK

Ja ette takuulla arvaa kuka taas postasi vahingossa ilman kirjautumista tuon edellisen.... b_b

No, jospa kymmenes kerta toden sanoisi ja muistaisin kirjautua, kun kommentoin jotain...