
Jälleen yksi peliaiheinen faniprojekti on päässyt suosioon internetin sisuksissa näin alkuvuodesta. Tuorein hanke on ohjelmoija Lilith Waltherin työstämä Bloodborne PSX, joka nimensä mukaisesti kuvittelee FromSoftwaren ja Sonyn PlayStation 4 -klassikon alkuperäiselle PlayStationille tehtynä pelinä.
Hanke on vielä työn alla, mutta Walther on silti tasaisin väliajoin raportoinut edistymisestään omalla Twitter-tilillään. Kehittäjä on nähnyt vaivaa luodakseen uudelleen monia Bloodbornelle tuttuja ideoita ja mekaniikkoja pyrkien samalla visioimaan asioita osana vanhemmalle raudalle työstettyä peliä.
Ohessa viimeisimpiä näytteitä Bloodborne PSX:n edistymisestä. Lisää on löydettävissä luonnollisesti Lilith Waltherin Twitter-tililtä.
Kaupallisella puolella Walther on työstänyt viimeisimpänä indieroolipeli Witchia.
Starting todays Bloodborne PSX dev thread with a blind playthrough of a new test level designed by @art_mino, who is doing all the textures and will be helping out with level design!
Today we will be tackling player health / death 🧵 pic.twitter.com/9gclg7MDiI
— Lilymeister ✨🏳️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 13, 2021
Dark Souls had a unique quirk where animations would freeze when fading the image out to start a cutscene; it gave off a super retro feel!
This was QoL'd out when it came to Bloodbrone OG, but Bloodborne PSX is all about simplifying features and design so we're bringing it back! pic.twitter.com/YRJTjKfuHZ
— Lilymeister ✨🏳️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 14, 2021
Kommentit
Nightmare creatures