Tyylikkäällä prototyypillään kolmisen vuotta sitten hurmannut Superhot on saanut julkaisupäivän. Puolalaisen Superhot Teamin osin joukkorahoituksen voimin kehitetty pulmaräiskintä on valmistumassa Windows-, Mac- ja Linux-koneille 25. helmikuuta, mikä tarkoittaa samalla pelin Xbox One -version tavoittelevan maaliskuista julkaisua.

Vanhan prototyyppinsä tapaan myös valmiin Superhotin on tarkoitus olla eräänlainen pulmailun ja räiskintäpelaamisen hybridi. Monista tavanomaisista räiskinnöistä Superhotin erottaa pelin tapa käsitellä aikaa, sillä pelimaailman tapahtumat hidastuvat pelaajan pysyesssä paikoillaan. Tämä lisää toimintaan tietysti hyvinkin taktisen kerroksen, sillä ajan hidastaminen mahdollistaa esimerkiksi pelaajaa päin ammuttujen luotien vaivattoman väistelemisen.

Superhotin julkaisupäivän vahvistus tapahtui osana pelin uutta traileria. Ohesta nähtävillä oleva video kiteyttää varsin hyvin yhteen pelin päämekaniikat.

Lisää luettavaa