
DICEn odotettu Star Wars Battlefront -räiskintäpeli ei laita pelaajia tihrustamaan vastustajiaan rautatähtäinten lävitse.
Ratkaisu on irtiotto studion tunnetuksi tehneestä Battlefield-pelisarjasta. Tuottaja Patrick Bachin mukaan DICEn tavoitteena onkin tehdä Star Wars Battlefrontista kokonaan erilainen pelikokemus kehittäjän aiempiin peleihin verrattuna.
-Emme huomioi mitä olemme tehneet aikaisemmin, koska se olisi mielestäni epäkunnioittavaa faneja kohtaan, Bach totesi Battlefield-peleihin viitaten.
-Monilla pelissä näkemillänne asioilla ei ole mitään tekemistä minkään aiemmin tekemämme kanssa. Osa toiminnoista tietysti muistuttaa niitä, koska haluamme tehdä parhaan mahdollisen räiskintäpelin, mutta pääasiassa olemme yrittäneet tehdä jotain täysin uniikkia.
Star Wars Battlefrontin tuottaja haluaa myös muistuttaa, ettei Star Wars -elokuvissakaan tavattu turvautua tähtäinten käyttöön.
-Star Warsissa ei ole rautatähtäimiä tavallisissa aseissa. Joissakin kivääreissä on kiikaritähtäimiä, mutta rautatähtäimiä ei.
Star Wars Battlefrontista saatiin muitakin uusia yksityiskohtia äskettäin. Julkaisija EA on vahvistanut pelaajien pääsevän loppuvuodesta ilmestyvässä Star Wars Battlefrontissa myös AT-ST -kävelijöiden puikkoihin:
Confirmed playable! #ATST #StarWarsBattlefront pic.twitter.com/Y4pRNxMEDp
— EAStarWars (@EAStarWars) 6. toukokuuta 2015
Lähde: Gamesradar
Kommentit
Peli kyllä kiinnostaa aika paljon mutta ei todellakaan lähde ennakkotilaukseen eikä ostoon täydellä hinnalla.
Eipä noiden tähtäinten puuttumiset ja pelattavat AT-ST:t ainakaan omaa innostusta lisää kun ei ole avaruustaisteluja eikä pelattavia AT-AT-kävelijöitä.
Kehittäjät haluavat elokuvien mukaiset tähtäystaidot stormtroopereille :)
Tuskin maltan odottaa internetin kaikessa vitsikkyydessään julistavan, että rautatähtäimet julkaistaan myöhemmin maksullisena DLC:nä.
Repeäisin totaalisesti, mikäli näin kävisi. Sitten pääsisi lukemaan ihmisten perusteluja sille, miksi he päätyivät pulittamaan rahaa kyseisestä "apuvälineestä".
Saa nähdä voiko pelissä sitten zoomata hieman eteenpäin tähtäyspainikkeesta. Ainakin bäfä 1942 osasi sen rautatähtäimien sijaan
Star Wars -universumissa tähtäimiä ei ole keksitty? Se selittäisi yhden jos toisenkin asian niistä elokuvista.
Itse ainakin vanhempia pelasin lähes vain ja ainoastaan 3. persoonasta, että eipä hirveästi sellaisille tarvetta olisikaan... Mutta enemmän kuin tähtäimet, minua huvittaa että EA mainostaa Battlefront 2 pelanneille täysin tuttua laitetta jotenkin uutena ja ihmeellisenä ajoelämyksenä. Kunpa saataisi loputkin tutut ajettaviksi pelin mukana.
Elikkä eivät halunneet tehdä Bäfää Star Wars-teemalla, niin tehdään sitten Halo Star Wars-teemalla.
"ettei Star Wars -elokuvissakaan tavattu turvautua tähtäinten käyttöön." no miltei missään toiminta elokuvissa tähdätä yleensäkkään....sieltäkö sitä nyt sitten otetaan "hyviä esimerkkejä" peleihin. Imo tämä on julkistetuista muutoksista/ominaisuuksista huonoin (ne aikaisemmat haitanneet minua yhtään).