Resident Evil Villagen kuumin mysteeri on selvinnyt – Lady Dimitrescun pituus paljastettiin / Uutiset / pelaaja.fi

Resident Evil Villagen kuumin mysteeri on selvinnyt – Lady Dimitrescun pituus paljastettiin

2.02.2021 // Kirjoittanut: Tarja Porkka-Kontturi
11
Resident Evil Village, Lady Dimitrescu

Resident Evil Villagen taiteellinen johtaja Tomonori Tanako jakoi yksityiskohtia viime aikoina huomion keskipisteenä keimailleesta hattupäisestä hahmosta.

Resident Evil Villagen näyttävä vampyyrirouva Lady Alcina Dimitrescu on herättänyt valtavaa kiinnostusta fanien keskuudessa. Etenkin ylvään naisen pituus on ollut kuuma puheenaihe ja arvailujen kohde. Capcomin Tanako tarjosi hieman nektaria pahimpaan tiedonjanoon julkaisemalla pääasiassa Lady Dimitrescua koskevan lyhyehkön tiedotteen.

– Lady Dimitrescu tyttärineen on saanut melko paljon huomiota viime aikoina, paljon enemmän kuin odotimme. On hienoa, että he pystyvät ottamaan valokeilan Resident Evil Villagen ikoneina. Erityisesti Lady Dimitrescu on saanut paljon ylistystä sekä kotimaassa että ulkomailla, mikä on tehnyt meistä kaikista kehitystiimissä erittäin onnellisia. Kuulin, että hänen pituutensa on jotain kiinnostavaa, Tanako kirjoittaa.

Lopulta Tanako paljastaa Lady Dimitrescun olevan hulppeat 2,9 metriä pitkä. Tähän pituuteen on laskettu mukaan hänen leveälierinen hattunsa sekä korkeat korot. 

Resident Evil Village julkaistaan PlayStation 4:llä, PlayStation 5:llä, Xbox Onella, Xbox Seriesillä ja pc:llä 7. toukokuuta 2021.

Lähde: Twitter

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Almasy kuva
Almasy

Olen kyllä huomattavasti enemmän täpinöissäni aatelisvampyyriteemasta kuin edeltävän osan redneck-meiningistä. Toivon myös, että OP-hahmojen pakoilut aseettomana jäisivät täysin edellisosaan. Stalkkerihahmot eivät sytytä, mutta sentään RE2:ssa ja RE3:ssa on mahdollisuus valita käyttääkö kallisarvoisia ammuksia näiden hidastamiseen.

Käyttäjän Angel of Death kuva
Angel of Death

Hahmo on varmasti kerännyt suosiota koon takia, mutta en ole ihan varma onko kyse pituudesta sillä näen hahmossa pari muutakin isoa asiaa jotka voivat herättää kiinnostusta.

Käyttäjän Almasy kuva
Almasy
Lainaus Angel of Death

Hahmo on varmasti kerännyt suosiota koon takia, mutta en ole ihan varma onko kyse pituudesta sillä näen hahmossa pari muutakin isoa asiaa jotka voivat herättää kiinnostusta.

Joista yksi on varmasti hattu :)

Käyttäjän Haerski kuva
Haerski
Lainaus Almasy

Joista yksi on varmasti hattu :)

Ja toinen lienee hymy.

Käyttäjän Kite8D kuva
Kite8D

Itsehän en mikään resident evil fani ole koskaan ollu, mutta jotenkin heräs kysymys tän villagen traileria katsellessa, että onko tällä mitään tekemistä enää resident evilin kanssa? Oon jotenkin aina kuvitellu, et kyse oli vaan zombeista ja vähän isommista semi zombimaisista möröistä. Ihan mielenkiinnosta siis vaan kyselen. Tuntuu et nykyään aika moni pelisarja ratsastaa loputtomasti eteenpäin nimellä, koska se on tuttu kaikille, vaikka selvästi parempi olis kehitellä jotain uutta jo.

Loppuun vielä aiheeseen isosti liittyen: https://youtu.be/r2PVuziWuoM

Käyttäjän kukkomestari kuva
kukkomestari
Lainaus Haerski

[quote="Almasy"]Joista yksi on varmasti hattu :)[/quote]

Ja toinen lienee hymy.

Oletteko nyt sokeita vai mitä? Se joku teaser-pätkä, jossa pitkä leidi tarttuu pelaajaa hartiasta, ja nostaa ilmaan roikkumaan?
Ei helvetti ne käteen ilmestyvät kynnet oli isot.... huh huh

Käyttäjän -BB- kuva
-BB-
Lainaus Kite8D

jotenkin heräs kysymys tän villagen traileria katsellessa, että onko tällä mitään tekemistä enää resident evilin kanssa?

Tässähän se kysymys onkin, joka jakaa Resident Evil faneja jo nelos osan kohdilta. Vaikka nelonen on pelinä aivan klassikko, siitäkin argumentoidaan, että se ei ole enää Resident Evil peli, koska genre vaihtui selviytymiskauhusta enemmän actionin puolelle ja kuvakulma vaihtui olan yli kuvattuun. Vihollisetkaan eivät enää olleet pelkkiä zombimaisia mörköjä, vaan osa vihollisista kantoi aseenaan konekiväärejä, raketinheittimiä ja miniguneja.

Vitonen ja kutonen jatkoivat vielä selvemmin actioniin pohjautuen, mutta silti osa faneista pitää näitä aivan täyspäiväisinä sarjan peleinä, sillä ne seuraavat yleisesti sarjan juonta ja alkuperäisiä henkilöitä.

Seiska siirtyi takaisin selviytymiskauhun puolelle, mutta jatkoi fanikunnan jakamista. Ensimmäinen asia joka tuotti osalle pettymyksen oli kuvakulman muutos 1st personiin. Seiska ei ollut myöskään jatkoa aiemmille hahmoille ja aloitti kokonaan uuden juonen, jossa vain muutamia viittauksia aiempiin peleihin. Osa faneista taas tuomitsi jo ennen julkaisua pelin Outlast kopioksi uusien hullujen hillbilly vihollisten takia.

Nämä ja muut pienemmät asiat olivat osalle faneista niin luotaantyöntäviä, että paluu selviytymiskauhun puolelle ei riittänyt heidän mukaansa antamaan pelille Resident Evil titteliä. Osa taas ylisti paluuta alkuperäisille juurille, sekä julisti pelin olevan lähempänä aitoa Resident Evil kokemusta vuosiin.

Tämä on vain minun näkemykseni sarjan historiasta ja siitä kuinka fanit suhtautuneet muutoksiin. Sen verran uskaltaisin kuitenkin väittää, että ne jotka pitivät seiskasta, odottavat Villagea innolla ja toivottavat sen lämpimästi osaksi Resident Evil sarjaa.

Käyttäjän Teräskäsine kuva
Teräskäsine
Lainaus kukkomestari

[quote="Haerski"][quote="Almasy"]Joista yksi on varmasti hattu :)[/quote]

Ja toinen lienee hymy.[/quote]

Oletteko nyt sokeita vai mitä? Se joku teaser-pätkä, jossa pitkä leidi tarttuu pelaajaa hartiasta, ja nostaa ilmaan roikkumaan?
Ei helvetti ne käteen ilmestyvät kynnet oli isot.... huh huh

Hienoa että Capcom onnistui luomaan hahmosta jo nyt meemin ja maskotin. Onhan toi Lady upeaa esitys. Kiinnitin itse koon lisäksi huomiota upeaan pukuun. Mihinkäs muuhunkaan. :D

Käyttäjän Kille kuva
Kille

[quote="-BB-"]

Lainaus Kite8D

Tilili littidii

Tähän varmaan voisi vielä lisätä sen, että zombiaihe on nykyään taas ainakin hetkeksi suht kulutettu. Pääpeleillä Capcom tuntuu hakevan uutta suuntaa sarjalleen, mutta Revelations-pelit on sitten jo enemmän alkukantaan nojaavia, vaikka kuvakulma onkin olantakaa. Toisaalta kiinteät kuvakulmat alkuperäisten tapaan ei oikein enää AAA-peleissä toimi, vaikka nostalgiahuuruissa Zeron ja ensimmäisen Ressan uusioversioita olikin ilo pelata, mutta ei ne enää suurempaan yleisöön toimi.

Henkilökohtaisesti toivoisin Code: Veronicasta remasteria tankkikontrolleilla, mutta voipi olla jos on jossain kohtia tulossa, että sekin on olantakaa.

Käyttäjän Kite8D kuva
Kite8D
Lainaus Kille

Tähän varmaan voisi vielä lisätä sen, että zombiaihe on nykyään taas ainakin hetkeksi suht kulutettu. Pääpeleillä Capcom tuntuu hakevan uutta suuntaa sarjalleen

Tää on just se, mikä tämän(kin) pelisarjan kohdalla mietityttää. Jos halutaan hakee uutta suuntaa, niin miksei voi tehdä jotain uutta? :D Miks pitää väkisin vanhaa sarjaa viedä uuteen suuntaan, kun ihan uudella pelillä vois tehdä tasan just sitä mitä haluaa. Eipä sillä, et tää nyt mikään maailman isoin ongelma olis, kunhan ihmettelen. Jännityksellä jään seuraan, et näänkö vielä kuolinvuoteellani joskus viimeset trailerit resident evil 24:stä, final fantasy 40:stä ja assassins creed 243:stä.

Nostoja