Star Wars Jedi: Fallen Order sai käsikirjoitusapua pelialan veteraani Chris Avellonelta / Uutiset / pelaaja.fi

Star Wars Jedi: Fallen Order sai käsikirjoitusapua pelialan veteraani Chris Avellonelta

4.03.2019 // Kirjoittanut: Joonas Pikkarainen
6

Chris Avellone on paljastanut auttaneensa Star Wars Jedi: The Fallen Orderin käsikirjoituksessa, joka sijoittuu ajallisesti kahden ensimmäisen Star Wars -trilogian väliin.

Respawnin kehittämästä pelistä ei ole kuultu vielä julkistusta enempää, joskin EA ilmoitti esittelevänsä pelin ensimmäisen kerran ensi kuussa, 13. huhtikuuta, vuotuisen Star Wars -juhlapäivän aikana.

Avellone työstää parhaillaan Dying Light 2:n käsikirjoitusta, minkä lisäksi mies tunnetaan roolipeliklassikoista kuten Star Wars: Knights of the Old Republic II, Fallout 2, Planescape: Torment ja Fallout: New Vegas.

Pelialan veteraani paljasti samassa yhteydessä olevansa mukana jossain toisessa isossa projektissa, joka julkistetaan kuukauden sisällä. 

Lähde: Twitter

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Sundance Kid kuva
Sundance Kid

Olisi kyllä aika mahtavaa saada kerrankin hyvä, yksinpeliin keskittyvä Star Wars -peli, joka olisi yhtä tukevaa tekoa kuin Insomniacin Spider-man.

Käyttäjän Rokkijani kuva
Rokkijani
Lainaus Sundance Kid

Olisi kyllä aika mahtavaa saada kerrankin hyvä, yksinpeliin keskittyvä Star Wars -peli, joka olisi yhtä tukevaa tekoa kuin Insomniacin Spider-man.

Olisi suorastaan unelma saada kunnon Star Wars -yksinpeli.

Käyttäjän frozen kuva
frozen

EA niin 90% varmasti ei tule mitään vain yksinpeliä

According to EA the main reason for this was that linear single-player games are no longer as popular as they once were. The Star Wars game, codenamed Ragtag, was believed to be similar to the Uncharted series, which has had two very successful games in just the last few years.

EA thinks gamers don't enjoy single player games anymore

Käyttäjän Angel of Death kuva
Angel of Death
Lainaus frozen

EA niin 90% varmasti ei tule mitään vain yksinpeliä

According to EA the main reason for this was that linear single-player games are no longer as popular as they once were. The Star Wars game, codenamed Ragtag, was believed to be similar to the Uncharted series, which has had two very successful games in just the last few years.

[url="https://metro.co.uk/2017/11/29/viscreals-star-wars-was-game-canned-because-ea-think-linear-games-are-no-longer-popular-7117825/"]EA thinks gamers don't enjoy single player games anymore[/url]

Tuohon päälle voisi lisätä sen että EA katsoi Battlefieldin heikon menestyksen johtuvan liiallisesta keskittymisestä yksinpeliin ja eiköhän Anthemin ongelmiin tule saman tyyppistä syytä.

Mikähän tästä tulee? Moninpeli löyhästi elokuvia sivuavalla tarinalla? Star Wars Bettle Royale?

Käyttäjän Haerski kuva
Haerski
Lainaus

According to EA the main reason for this was that linear single-player games are no longer as popular as they once were.

...ja se oikea syy siis on se, että yksinpelit ovat kalliita tehdä, mutta pelaaja maksavat niistä vain kerran, kun taas moninpeliin voi nykyään ujuttaa vaikka minkälaisia hassunhauskoja ansaintamalleja, jotka pitävät sen tuottavana vuodesta toiseen.

Toivottavasti nyt kun nämä EA:n moninpelit näyttää epäonnistuvan melkein joka rintamalla (Apex Legendsiä lukuunottamatta) aletaan miettiä tuotakin lausuntoa uusiksi.

Varsinkin kun puhutaan Star Warsista, niin on synti ja häpeä, ettei EA ole tarjonnut pelaajille lainkaan mitään seikkailullista pelattavaa, vaan pari keskinkertaista pyssyhippastelua.

Käyttäjän zappah kuva
zappah

Täällä se olikin jo sanottu, eli rahahan se oikea syy on eikä kenenkään kiinnostus suuntaan tai toiseen. Sitä tehdään, mistä saa rahaa. Yksinpeleihinkin kyllä on yritetty tunkea ties mitä mikromaksua sun muuta mutta niistä on tullut ihan eri isot paskamyrskyt moninpelien vastaaviin, että sitä eivät näe (onneksi) enää vaihtoehtona. Tosin jäljelle jää se, ettei niitä yksinpelejä tosiaan tehdä kun niillä ei tienaa (niin paljon/tarpeeksi/loputtomasti).