Star Wars: Squadrons ei piinaa pelaajia mikromaksuilla, EA kertoo.
Kehittäjä Motive Studiosin Ian Frazier toteaa Game Informer -julkaisun haastattelussa studion kehittäneensä Star Wars: Squadronsia vanhan koulukunnan ajattelutavalla. Viime viikolla julkistetun avaruustaistelupelin tulisi siis tarjota reilusti pelattavaa sellaisenaan.
– Annoitte meille neljäkymppiänne, tässä on peli, jota rakastatte, Frazier kuvailee Motive Studiosin lähestymistapaa.
– Emme rakenna peliä jatkuvan palvelun strategian ympärille. Se rakennetaan sellaisenaan kokonaisen ja mahtavan pelin ympärille. Se ei tarkoita, ettemme koskaan lisäisi mitään, mutta sitä ei esitetä jatkuvan palvelun tavoin.
Star Wars Squadronsin luvataan myös tarjoavan roppakaupalla niin kosmeettisia kuin pelillisiäkin kustomointivaihtoehtoja, mutta EA:n mukaan mikään ei ole kaupan. Pelaajien tulisi siis päästä nauttimaan Star Wars: Squadronsista sellaisenaan pelkän pelin hinnalla.
Star Wars: Squadrons julkaistaan 2. lokakuuta pc:lle, PS4:lle ja Xbox Onelle.
Lähde: Game Informer