Suosittu selviytymispeli Battlegrounds on myynyt kuukaudessa jo yli 2 miljoonaa kappaletta

Bluehole Inc. -studion Early Access -räiskintäpeli Battlegrounds on osoittautunut valtavaksi menestykseksi.

5.5.2017 23:40

Bluehole Inc. -studion uusi PlayerUnknown’s Battlegrounds -peli on osoittautunut hitiksi, sillä peli on myynyt reilun kuukauden aikana jo yli 2 miljoonaa kappaletta.

24. maaliskuuta Steamin Early Accessiin saapunut Battlegrounds oli suosittu jo ilmestyessään, jolloin pelin ilmoitettiin tienanneen vain kolme päivää julkaisunsa jälkeen jo yli 11 miljoonaa dollaria.

Battlegrounds on selviytymismekaniikkaa hyödyntävä räiskintäpeli, jossa pelaajat tiputetaan aseettomina kahdeksan neliökilometrin saarelle. Tarkoituksena on etsiä ympäristöstä sopivaa varustusta ja aseita, minkä jälkeen päihittää muut pelaajat.

Peli on pelattavissa Steamin Early Access -palvelussa.

Päivitetty 12:17: Alkuperäinen uutinen väitti 2 miljoonan kappaleen myydyn viikon aikana, vaikka todellisuudessa myynti tapahtui kuukauden aikana. Pahoittelemme ajatusvirhettä.

Lisää luettavaa