
Warhammer-universumit jatkavat pelimaailmojen valloitusta Eko Softwaren Warhammer: Chaosbanella, jonka diablomaisesta toiminnasta on saatu ensimmäistä pelikuvaa.
Esikuvansa tapaan yläviistosta kuvatun toimintaroolipelin ensimmäisellä pelivideolla esitellään pelin ydinmekaniikkaa, yksilöllisiä sankareita sekä paikallista moninpeliä. Pelattavilla hahmoilla on lisäksi uniikit kyvyt ja pelityylit, joista videolla nähtävä ritari erikoistuu lähitaisteluun ja velho tappaviin taikoihin.
Chaosbanen tarina sijoittuu imperiumin eteläiseen suurlinnoituskaupunki Nulniin, joka on joutunut ruton ja tautien kaaosjumala Nurglen hyökkäyksen kohteeksi. Ison tarinallisen kampanjan lisäksi tekijät lupaavat pelin tarjoavan myös runsaasti kerättävää.
Warhammer: Chaosbane on kehitteillä pc:lle, PlayStation 4:lle ja Xbox Onelle.
Kommentit
Näyttää ihan hyvältä, mutta tempo liian hidas, vähän enemmän sitä feedbäkkiä tarvittais iskuista ja kyvyistä, enemmän juurikin sitä "munaa"/oomphia.
Ei kaikkien pelin tarvi olla ADHD pelaajille suunnattuja
Mun mielestä toi näytti vähän kummalliselle kun vastustajat ei reagoi mitenkään iskuihin, tosin olihan tämä vasta ensikatsaus. Ehkä tuo tuosta vielä muuttuu.
Vihollislauman määrä kyllä näyttää vallan mainiolle, kunnolla sitä lihaa myllyyn kun kerran Warhammer-universumissa ollaan!
Ei nuo viholliset taida reagoida sen kummemmin diablo tai muissakaan peleissä
En ihan hirveänä hakkaa genren pelejä, niin en osaa tarkalleen sanoa kuinka paljon hahmon kuuluisi reagoida. Joku hatara muistikuva kuitenkin on, että kolmannessa Diablossa viholliset kuitenkin vähän nytkähtäisivät kun niihin osuu. Saatan kyllä muistaa täysin väärin ja kyseessä onkin pelkkä immersion luoma harha.
Ja onhan siitä jo vuosia kun sitä hakkasin...Ja sehän se onkin tärkeintä, emmä nyt ala tätä peliä teilaamaan tommosen syyn takia! Jos meno on tarpeeksi hektistä niin vittuakos siinä ehtii pysähtyä miettimään tuollaisia asioita.
Ihan paska. Pelaan mielummin diablo2:ta.
Diablo 2 remake olis se mitä tarvitsen. Ilman online bullshittia ja mahdollisuus huijaamiseen, jota käytettiin asioiden testaamiseen. Online saa sitten pelata ne ketkä haluaa.
Kieltämättä nousi kiinnostus täällä. Warhammer fantasy tarjoaa aika upean potentiaalin diablokloonille.
Höpöhöpö. Diablo kakkosessa buildit testattiin leveloimalla. Toimimattomat jäi sinne tasoille 40-60...tulihan noita leveloitua ihan hirveet määrät aikoinaan, pelkkiä sorcia oli jo muistaakseni yli 5. Strafazonin sain tasolle 98 Hell-Baal juoksujen lukemattomien toistojen ansiosta. Silti MVP oli ehdottomasti ensimmäinen kylmäsorca, jolla aloin farmata Nightmare-Mephistoa (ja myöhemmin Hell-Meph) saadakseni hyvää levelointikamaa alteille. Oi niitä aikoja! Ehkä osin tuon takia, en koskaan sopeutunut oikein WoWiin, vaikka sitäkin vuosia pelasin.
ps. Eihän D2n pelaamisessa offline ollut edes mitään järkeä kuin yli vuosi julkaisun jälkeen. Onlinessa ei yleensä ees pelattu muiden kanssa, vaan vain hyödynnettiin 8 pelaajan pelin tuomaa vaikeus/expa/loottibonuksia.