Too Human alkaa viimein valmistua - kuvia pelistä! / Uutiset / pelaaja.fi

Too Human alkaa viimein valmistua - kuvia pelistä!

9.07.2008 // Kirjoittanut: Eemeli Rekunen
16

Too Humanin tarina vetää myöhästymisillään vertoja jopa Duke Nukem Foreverille. Alun perin peliä kehitettiin ensimmäiselle PlayStationille. Sitä esiteltiin muun muassa vuoden 1999 E3-messuilla. Pelin piti olla neljällä cd:llä julkaistava toimintaseikkailupeli. Sittemmin Nintendo solmi sopimuksen peliä kehittävän Silicon Knightsin kanssa ja Too Humanin kehitys siirtyi GameCubelle.

Peliä ei kuitenkaan julkaistu GameCubelle koskaan, joten sitä alettiin kehittää Xbox 360:lle. Pelin on pitänyt ilmestyä jo moneen otteeseen, mutta sen julkaisua on aina vain siirretty. Nyt peliä ollaan lopulta tuomassa Xbox 360:lle tämän vuoden syyskuussa.

Peliä on esitelty melko laajasti ja lisää tullaan todennäköisesti näkemään ensi viikkoisilla E3-messuilla. Pelin kehittäjätiimi Silicon Knightsin ansiolistaan kuuluvat sellaiset nimikkeet kuin Blood Omen: Legacy of Kain, Eternal Darkness: Sanity's Requiem ja Metal Gear Solid: Twin Snakes.

Tältä näyttää Too Human:

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Melko pitkä prosessi.

Käyttäjän Snakeleader kuva
Snakeleader

Mielenkiinnolla olen peliä katsellut, ja ihan hyvältä se näyttää. Mutta enpä usko että minkäänlaista Mass Effectin kaltaista peliä tulee.

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Eikös Silicon Knights:lle ja Epic Games:lle tullu joku ilmiriita Unreal 3 enginestä?

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Tätäkin peliä on tehty jo niin kauan, että pelkäänpä käyvän samalla tavalla kuin Alone in the Darkille. Mutta toisaalta olihan Prey ihan hyvää viihdettä vaikka sekin taisi olla näitä ikuisuus pelejä.

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

AnXa:
Katsotaan ja ihmetellään mitä tostakin syntyy.

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Kieltämättä hyvän näköistä grafiikkaa. Harmi, että kyseessä on typerän oloinen scifipeli joka ei osaa valmistua. Käyttäisi Silicon Knights mieluummin aikansa Eternal Darknessin jatko-osan tekemiseen, tätä scifihuttua on nähty jo tarpeeksi minun makuuni.

Käyttäjän Hekeke kuva
Hekeke

Tulee jossain määrin Mass Effect mieleen, vaikka se eroaakin todennäköisesti täysin pelistä.

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Sahalaidasta ei näköjään päästä nykyisillä konsoleilla eroon.

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Preview: Too Human in 10 Hours

But just as I came to grips with the gameplay, and just as the story seemed as if it was starting to ramp up into overdrive -- the game ended. If you're so inclined, you can slam through Too Human's campaign in a little more than 10 hours, and the story of cybernetically enhanced Norse gods ends with a cliffhanger.

http://blog.wired.com/games/2008/06/preview-too-hum.html

Käyttäjän Anonymous kuva
Anonymous (ei varmistettu)

Too Human Offers Too Little Too Late

Just this year gamers have been getting more content and feature demonstrations from the folk over at Silicon Knights, but Cinemablend can't help but honestly state how trivial and stultified the entire game now seems. The problem is definitely not in the concept or the visual artistry...but it's all about the execution of the gameplay. The exemplary multiplayer addition to a game that seemed like it would only be a single-player experience was lauded by the gaming community for the feature, but then it became hampered with the now defunct offline co-op, and a nice but anorexic two-player on-line mode.

Couple this in with the missing army battles that was promised way back before the Unreal Engine 3 debacle, and measure in no word of vehicles, an innovative but un-cinematic fighting mechanism and daft, if not completely target drone enemy AI, and you have yourself one of the biggest, upcoming disappointments in recent gaming history.

http://www.n4g.com/xbox360/News-159954.aspx