Ubisoftin pitkään työstetyn Skull and Bonesin kehitys etenee hyvin, yhtiö kertoo.

Ubisoftin talousjohtaja Frédérick Duguet kertoi yhtiön viimeisimmän tulosjulkistuksen yhteydessä Skull and Bonesin etenemisestä. Duguet’n mukaan suunnanmuutoksia kehityksensä varrella tehnyt Skull and Bones painottuu ensisijaisesti moninpeliin. Duguet kuvaili alun perin yksinpeliksi suunnitellun Skull and Bonesin tarjoavan pelaajille kilpailullista moninpeliä suuressa avoimessa pelimaailmassa.

Duguet kommentoi myös Skull and Bonesin pitkää kehitystyötä toteamalla yhtiön olevan tyytyväinen pelin nykyiseen etenemiseen ja taiteelliseen suuntaan kauan kestäneestä kehityksestä huolimatta. Skull and Bonesin on määrä ilmestyä huhtikuussa 2022 käynnistyvän tilivuoden aikana.

Lähde: VGC

Lisää luettavaa