Ubisoftin merirosvopeli Skull & Bones on menettänyt yhden avainhenkilöistään.

Jo vuodesta 2013 asti työn alla olleen Skull & Bonesin apulaisohjaajana toiminut Antoine Henry kertoo lopettaneensa Ubisoftin palveluksessa. Henry työskenteli Ubisoftilla 15 vuoden ajan. Hän toimi Skull & Bonesin parissa ensin pääsuunnittelijana vuodesta 2014 alkaen ja siirtyi projektin apulaisohjaajaksi vuonna 2017.

Skull & Bonesin kehitystaival on sujunut takkuisesti. Peli esiteltiin julkisuuteen vuoden 2017 E3-messuilla, jolloin pelin kerrottiin ilmestyvän loppuvuodesta 2018. Pelin julkaisu kuitenkin venähti ja Ubisoft kertoi toissa vuonna päätyneensä ottamaan uuden suunnan Skull & Bonesin kanssa.

Viime vuonna studio arvioi Skull & Bonesin ilmestyvän seuraavan tilivuotensa aikana, eli viimeistään maaliskuun 2023 loppuun mennessä. Pelistä ei kuitenkaan ole juuri paljastettu yksityiskohtia lähes viisi vuotta sitten tehdyn paljastuksen jälkeen.

Lähde: VGC

Lisää luettavaa