Crystal Dynamics on vahvistanut työstävänsä virallisesti seuraavaa uutta Tomb Raider -sarjan osaa.

Edellinen Crystal Dynamicsin vetämä Tomb Raider oli vuonna 2015 ilmestynyt Rise of the Tomb Raider, kun sitä kolmisen vuotta myöhemmin seurannut Shadow of the Tomb Raider oli suurimmilta osin Eidos-Montréalin käsialaa. Siinä missä kyseiset pelit luotiin vielä Crystal Dynamicsin omaa kotikutoista pelimoottoria hyödyntäen, hyrrää uuden pelin konepellin alla nyt Epic Gamesin upouusi Unreal Engine 5.

– Tavoitteenamme on puskea toistotarkkuuden rajoja ja tarjota korkealaatuisen elokuvamainen toimintaseikkailu, jonka sekä Crystal Dynamicsin että Tomb Raider -sarjan fanit ansaitsevat, sarjan vetäjä Dallas Dickinson hehkuttaa.

Nimeä, alustoja tai julkaisuajankohtaa pelille ei ole vielä tarjottu. Mitä ilmeisemmin kehitys onkin vielä varsin varhaisessa vaiheessa.

Lisää luettavaa