Vuonna 2014 marginaaliseksi hitiksi kohonnut Styx: Master of Shadows on saamassa jatkoa uumoillun loppuvuoden sijaan ensi vuoden alkupuolella.
Cyanide Studiosin pomo Patrick Pligersdorffer selitteli viivästystä uudella tekniikalla Styx: Shards of Darknessin rullatessa Unreal 3:n sijaan Unreal 4 -pelimoottorilla. Uusi moottori mahdollistaa kehittäjien mukaan selkeitä graafisia ehostuksia, mutta myös pelimekaniisia elementtejä ja ominaisuuksia. Aiheen tiimoilta julkaistiin samassa yhteydessä kahdeksan minuutin siivu uudenkarheaa pelikuvaa.
Focus Home Interactiven julkaisema Styx: Shards of Darkness hiippailee pc:lle, PlayStation 4:lle sekä Xbox Onelle vuoden 2017 ensimmäisellä neljänneksellä. Pelaaja-lehden ennakko on luettavissa täällä.
Lähde: Eurogamer