Funcom on julkaissut Petroglyph-studion tulevan Conan Unconquered -pelin kehityksestä neliminuuttisen videon, jossa nähdään samalla varsinaista pelikuvaa tulevasta reaaliaikanaksuttelusta.

Tekijät paljastavat, ettei Conan Unconquered ole perinteinen reaaliaikastrategia, vaan selviytymis- ja RTS-pelin risteytys. Käytännössä pelaajat pääsevät edelleen rakentamaan tukikohtaa, keräämään resursseja ja laajentamaan armeijaansa, mutta omaa reviiriä puolustetaan aalloittain kimppuun käyviä alati voimistuvia vihollisarmeijoita vastaan.

Näiden lisäksi huolenaiheena ovat myös muun muassa sairaudet, tulipalot ja hiekkamyrskyt, joihin täytyy varustautua erilaisilla rakennuksilla ja strategioilla.

Peli tarjoa myös kaksinpelimahdollisuuden, jolloin oman selviytymistaistelun voi jakaa kaverin kanssa entistä vaikeampia vastustajia vastaan.

Conan Unconquered julkaistaan pc:lle kesän aikana.

Lisää luettavaa