World of Warcraftin tasokattoa lasketaan / Uutiset / pelaaja.fi

World of Warcraftin tasokattoa lasketaan

17.06.2019 // Kirjoittanut: Jukka Moilanen
4

Blizzard näyttäisi olevan laskemassa World of Warcraftin tasokattoa.

Massiivimoninpeliklassikon tasokaton laskemiseen viitataan pelaajille lähetetyssä kyselyssä. Kyselyn osana kehittäjä tiedustelee pelaajilta, ovatko he tietoisia tasokaton 120 laskemisesta tulevaisuudessa. Jatkokysymyksessä paljastetaan myös, että uusi tasokatto on merkittävästi nykyistä alemmalla tasolla.

Kysely on aiheuttanut hämmennystä pelaajayhteisössä, sillä Blizzard ei ole tiedottanut julkisesti olevansa laskemassa World of Warcraftin tasokattoa. World of Warcraftin ohjaaja Ion Hazzikostas on puhunut pelin tasokaton laskemisesta haastatteluissa jo viime vuonna, mutta Blizzard ei ole toistaiseksi vahvistanut suunnitelmiaan. Hazzikostasin aiempien puheiden mukaan tasokaton laskemisella pyritään tiivistämään uusien kykyjen avaamista tasojen välillä sekä saamaan tasokaton saavuttaminen näyttämään vähemmän pelottavalta uusien pelaajien silmissä.

Lähde: PCGamesN

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän taistelujake kuva
taistelujake

Mietin vain miksi ja miten tämä tulee vaikuttamaan vanhojen dungeonejen/raidien soolo juoksemiseen en välttämättä haluaisi joka kerta kun yritän saada esimerkiksi invinciblen ice crown citadelista odottaa 25pelaajaa sen takia.

Käyttäjän frozen kuva
frozen

More casual friendly :)

Käyttäjän Agathon kuva
Agathon

...eikä mikään ihme, että porukka on kiinnostunut Classicista, jossa about kaiken eteen täytyy nähdä vaivaa. Tämä kasuaalipelleily on muutenkin ollut BfA:n huonoimpia puolia ja tämä vielä tähän päälle, niin luottamus on aika matalalla.

Käyttäjän Kosmonautti kuva
Kosmonautti

Menee omasta mielestäni samaan kastiin tämä korjaus kuin BfAn alun "stat squish" eli ongelma joka ei mielestäni ole ollenkaan ongelma. Tähänkin voisi mielestäni olla joku järkevämpikin korjaus, esimerkiksi levelaamisen nopeuttaminen tai että pelaajille annetaan enemmän kykyjä. Tuo levelien määrän vähentäminen ei tee ollenkaan mitään, jos levelaamisessa menee yhtä pitkään. Enemmänkin voi tulla jopa ärsyttävämmäksi, jos yhdessä levelissä menee pitempään.

Ja huolenahan on tietenkin myös niin kuin stat squishissa, että tämäkin "korjaus" vain rikkoo jotain. Stat squishi hajotti vanhojen raidien tekemisen ja niin voi tämäkin, puhumattakaan siitä että kuitenkin vetäsee jollain tavalla levrl scslingin vituralleen.

Stat squishi oli kyllä niin typerä fixi kuin olla ja voi. Ei kyllä järki riitä niiden vinkujien ymmärtämiseen, joiden mielestä Legionin numerot olivat jotenkin vaikeasti ymmärrettäviä. Ongelma oli enemmänkin se, että Blizzard ei osaa tehdä järkevästi loottia, ja numerot moninkertaistuvat joka tierillä.

TL;DR: Korjaus ongelmaan jota ei oikeasti ole.

Nostoja