Activisionin päätös julkaista Call of Duty: Black Ops 4 ilman yksinpelikampanjaa näyttää osuneen oikeaan.
Pohjois-Amerikan pelimyyntejä tilastoivan NPD Groupin analyytikko Mat Piscatellan tulkinnan mukaan yksinpelikampanjan pois jättämisellä ei ollut minkäänlaista vaikutusta Black Ops 4:n julkaisumyynteihin. NPD:n tilastojen mukaan Call of Duty: Black Ops 4 olikin sekä viime kuun, koko vuoden ja jopa koko pelihistorian myydyimpiä pelejä.
So, quick hit takes from the October 2018 U.S. Video Game data from The NPD Group:
– The lack of a SP campaign did not hurt Black Ops IIII launch month sales in the slightest
– On the full game Video Game side, year to date, both Physical and Digital game sales are up YoY (cont.)— Mat Piscatella (@MatPiscatella) 20. marraskuuta 2018
Call of Duty: Black Ops 4:n julkaisukuukauden myyntien kerrotaan olevan NPD Groupin 23-vuotisen pelitilastohistorian kahdeksanneksi korkeimmat. Black Ops 4 ohitti lokakuun myyntitilastoissa myös vuosia odotetun Red Dead Redemption 2:n, joka tosin ehti olla myynnissä lokakuun puolella vain kuuden päivän ajan.
Lähde: PC Gamer