Ysäri ei loppunut koskaan: klassikkoräiskintä Quaken teknologialla tehty Wrath: Aeon of Ruin paljastui / Uutiset / pelaaja.fi

Ysäri ei loppunut koskaan: klassikkoräiskintä Quaken teknologialla tehty Wrath: Aeon of Ruin paljastui

7.03.2019 // Kirjoittanut: Panu Saarenoja
3

Julkaisija 3D Realms on paljastanut jälleen yhden takavuosien räiskintäpeliteknologiaan pohjautuvan uutuusnimikkeen. Yhteistyössä KillPixel-nimisen studion kanssa se on luomassa seuraavaksi Wrath: Aeon of Ruinia, joka on tehty hyödyntäen alkuperäistä Quaken moottoria.

Räiskintäpelinä Wrath tavoitteleekin peittelemättä vanhaa vauhdikasta ysärihenkeä, jossa vauhti on kova, yulivoimaa piisaa ja viholliset ovat mitä erikoisempia öttiäisiä. Pelattavaa sen kerrotaan tarjoavan 15 mittavan kentän edestä, minkä lisäksi se on suunniteltu pc:llä helposti modattavaksi.

Vastaavassa hengessä 3D Realms on tehtaillut aiemmin myös Duke Nukem 3D:n Build-moottorilla tehdyn Ion Maidenin parissa.

Windows-, Mac- ja Linux-koneille Wrathin pitäisi saapua vielä kesällä. Konsoliversioita luvataan alkuvuodelle 2020.

Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi.

Kommentit

Käyttäjän zerodaunholy kuva
zerodaunholy

tämähän voi olla ihan mielenkiintoinen.

Käyttäjän rautahuilu kuva
rautahuilu

Kiinnostaa.
Jos vielä toimii moottorin aikaisella koneellakin niin vielä enemmän.

Käyttäjän snaketus kuva
snaketus

Diggailen näistä kovasti. Ion Maiden ja tämä menee ehdottomasti ostoslistoille.