
The Game Awards -gaalassa julkistettu The Wolf Among Us 2 tulee olemaan ensimmäinen Telltale-peli, joka ei käytä studion omaa Telltale Tool -pelimoottoria. Sen sijaan henkiin herätetty jatko-osa hyödyntää Unreal Engineä.
– Olemme aloittaneet pelin tekemisen täysin alusta. Meistä oli parasta antaa tekijätiimille puhdas pöytä, jolta aloittaa, kertoi Telltalen pelastaneen LCG Entertainmentin toimitusjohtaja Jaime Ottilie USGamer-sivustolle.
The Wolf Among Us 2:n parissa työskentelevät niin LCG Entertainmentin versio Telltale Gamesista kuin vanhoja Telltale-veteraaneja työllistävä AdHoc Studio, joka vastaa pelin narratiivisesta osa-alueesta. Paluun tekevät myös alkuperäisestä tutut ääninäyttelijät Adam Harrington (Bigby Wolf) ja Erin Yvette (Snow White), sekä säveltäjä Jared Emerson-Johnson.
Lähde: USGamer
Kommentit
Noo kansa saa toivomansa, toivon vain että onistuu koska ensimmäinen osa telltale tooling kanssa loi aika hyvän tunnelman.
Toivon myös että saisi steam julkaisun aikanaan.
Mitä olen kuullut, niin Telltale Tool oli tosi rajoittunut, kömpelö käyttää ja monella tapaa vanhentunut. Esimerkiksi jos halusit siirtää jotakin objektia, niin sinun piti mennä takaisin 3D-mallinnusohjelmaan, liikuttaa objektia siellä ja sen jälkeen tuoda koko kartta uudestaan pelimoottoriin.
Eiköhän tuosta ole vähintään pitkällä tähtäimellä pelkkää hyvää että pelimoottori vaihtuu. Alussa tietenkin voi olla opettelua mutta mitä Vaapukkamehuw:kin tuossa sanoi, niin vaikuttaa että parempi opetella uusi ja toimiva systeemi kuin käyttää huonoa, jota on tottunut käyttämään.